En nyt huomaa nopeasti, että onko laatikko uudelleensopeutettu huuhtelun jälkeen. Jos ei, se kannattaa tehdä ensin ja jos ei auta, niin sitten kuulostaa tiivistejumpalta. Sopeutuksessa ohjainlaite opettelee uudet anturiarvot ja alkaa elämään niiden mukaan, jolloin saadaan poissuljettua säätöjen osuus.
Merkkitiski toimii myös näin, eli ensin sopeutus ja muutaman viikon seuranta ja jos ei auta, niin tiivarit vaihtoon.
Itselläni se tehtiin ja nykäisyt jäivät sinne, nyt tullut tuon jälkeen noin 120tkm ilman yhtään nykyä.
Mitä tuohon aiempaan keskusteluun kiihtyvyydestä tulee, niin näissä tuntuu olevan varsin sivistynyt luistonesto.
Ei sudi nimeksikään liukkaallakaan pinnalla ja tuntuu menevän verkkaisesti, kuten mainittu purkka tukasta, mutta onpahan turvallinen.
Ihmettelin tätä joskus itsekin, kun peilijäisellä pinnallakin sai huoletta oikaista koiven ja pitää pohjassa huoletta.
DSTC Sport ja vaihteisto sportilla saa vähän enemmän kiukkuista sudintaa aikaiseksi, mutta rajoittaa silti.
Nämä kaikki kokemukset nyt reilun 4v/140tkm aikana tuosta omasta XC60 D5 AWD 2012-mallista.