Kulkukoira  Proturbo

pakoventtiili

• 4 Vastauksia
  • 830 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvo4321

• VRCF Ry jäsen 2025
  • De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
pakoventtiili
« : 27.03.2022, 21:20:30 »
Mistä kannattaisi bensa mk1 hommata pakoventtiili? hommasin toisen kannen jonka kunnostutan etukäteen että saa samalla kasaan ku purkaa mutta yksi pakovena on palanut ja se ainakin pitäisi uusata ::) mistä saisi kestoltaan mahd. hyvä laatuisen? hinnalla ei oo väliä koska tästä autosta tehdään pitkälle ajalle autoa joten laatu edellä mennään :) paljonko sinisellä hinnat jos enää saa edes?

Poissa Mainiomanu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: pakoventtiili
« Vastaus #1 : 28.03.2022, 06:13:30 »
En tiedä onko eroa Motonetin ja sinisen laadussa, voipi olla. Sinisen hinnat on aina kovemmat, vaikka tuote olisikin sama. Motonetistä pakovenat 14,90. Onko muuten seetit millaisessa kunnossa, ja paljonko ajettu?

Poissa Volvo4321

• VRCF Ry jäsen 2025
  • De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 28.03.2022, 10:37:08 »
En tiedä onko eroa Motonetin ja sinisen laadussa, voipi olla. Sinisen hinnat on aina kovemmat, vaikka tuote olisikin sama. Motonetistä pakovenat 14,90. Onko muuten seetit millaisessa kunnossa, ja paljonko ajettu?
niiden kunnosta ei oo tietoo ja noin 400tkm ajettu

Poissa Mainiomanu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 28.03.2022, 11:34:06 »
niiden kunnosta ei oo tietoo ja noin 400tkm ajettu

Näkeehän sen jos sulla on venttiilit irti. Itsellä piti vaihtaa 4 seetiä "vain" 330tkm jälkeen. Ei ole tarkoitus neuvoa, varmasti osaat hommasi ehkä jopa paremmin kuin minä, mutta onhan sulla uuteen kanteen siinä olleet nokat ja venttiilikansi? Ne ei oikein käy ristiin. Ja luulen että motonetistä saatavat venat on samaa tavaraa kuin netistä muualtakin tilatut. Itse lähtisin siis varaosatiskille motonettiin.  :)

Poissa Huikkoster

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 28.03.2022, 12:10:19 »
Samaa tavaraa moottorikoneistamot tilaa kuin motonettikin.

Race.fi  Puotilan autokorjaamo