123-ignition jakaja paikallaan ja Colortunen avustuksella säädetty seosta.
Melko paljon sai kääntää laihemmalle siitä mitä sitä on tullut ruuvailtua tässä remontin jälkeen

Alussa (lämpimäksi käytön jälkeen) tulppa näytti kirkkaan oranssia väriä. Seosruuvia kiinnipäin pikkuhiljaa kääntämällä väri alkoi muuttua sinisemmän suuntaan. Jätin siihen.
Kierroksia antaessa väri hieman vaeltaa mutta pääasiassa sinertää ja aavistuksen menee valkoisen puolelle. Tuo pitäisi kai olla aika alueella?
Tulpat olivat ennen operaatiota aivan mattamustat.
Paikallaan suosituksen mukaiset NGK BP6HS.
Edelleen käynti hieman vaeltaa mutta maantiellä kulkee kuitenkin melko hyvin mielestäni ja esim 80km/h ajaessa menee aika tasaisesti ja kaasua antaessa jaksaa hyvin lähteä vetämään nikottelematta.
Tulpanjohdot ovat Motonetistä remontin jälkeen hankittu Tristan-merkkinen "yleismallin" sarja jossa kaikki piuhat saman mittaisia.