Lähetään positiivisen kautta liikkeelle, täällä on nyt paljon enenmmän auton näköistä kun edellisellä kerralla.

Pistin polkimet ja ratin sekä tuon vaihekepin tuohon että mallataan istuma asentoa, no nakkasin tuon penkin siihen ja sillon se viimestään valkeni, minä taas mokasin. no toki ei mitään mitä ei voisi korjata mutta ihan sillei pikkasen sylettää että olis tänkin voinut tajuta aikasemmin mutta ei tajunnut.
eli siis kattokaas näitä penkin asentokuvia niinkun edestä päin.

tää oikeestaan valehtelee paljonkin. mut seuraava kertoo totuuden.

Eli kun suuressa neroudessani tämän putken laitoin tähän en sitten yhtään kattonut mihin kohden se tulee, no sehän tulee sisälle enemmän kuion laki sallii. Pitäisi jäädä sen tuuman verran ulommas. tää finessin sarjahan ei siis sisällä tuota putkea eikä montaa muutakaan putkea mitä mä tähän olen hitsannut, ihan rehellisesti apinoin suunnitelmassa maxxxedin S40:n kaaria mutta mun tarvii nyt leikata tuo putki pois, ostaa uusi pätkä siihen tilalle ja saada pienet taivutukset molemmin päin putkiin että saan sen tulemaan likemmäs auton ulkoreunaa.
Tässä saattaa olla se kohta kun pitää mennä ja ostaa oma putken taivutin en ilkee enää kaverin luo mennä että taivutatko tästä pikkasen ja tästä ja tästä ja tastä ja noista kanssa

Mutta en katso tätä tappiona vain oppimis kokemuksena.