Uudet kiiltävät männät ei ole ihan niin kuin pitäisi

Tässä on nyt tilanne että ylimmäinen männänrengas on saman vahvuinen kuin ura eli siellä ei ole välystä ollenkaan, samoin ura ei ole tasainen vaan siinä on heittoa. koneistajan mukaan pitäisi olla 0.04 välystä renkaan ja uran suhteen että mahtuu pyörimään. Männän tapit myös ovat liian pitkät eivät mahdu lukitus urienväliin ja nekin on melekein puristimella laitettava eli ei ole välystä juurikaan...
Yritänkö saada nuo palautettua mutta mistä saan tilalle samaan rahaan

Vai kärsinkö kipeina ja koetan hioa männänrenkaasta pois paksuudesta tuon noin 0.04 männän renkaita tuskin on valmiina ohuempia eikös ne ole aikalailla standardi. vai onko näissä eroja jos koittaisi etsiä toisen merkkiset tai merkki renkaat??
Tämä voisi onnistua myös jos laittas sorviin ja viilan kanssa ajas varovasti uraa väljemmäksi.
Koneistamo ei ruvennut tekemään kun sorvi heillä vanha ja vempula että olisi sorvannut sitä 0.04 pois mutta mietin että sorvissa ja viilalla saisi hentosen vedon tehtyä ja saisi sen korjattua ettei tarttisi rengasta ohentaa....
Mitä mieltä on asiantuntijat asiasta nämä nielivät jo kaikki rahat niin mitään custom wisecoja ei nyt ole vara alkaa hankkia mutta renkaat jos saisi kohtuuhintaisena ne vielä kestäisi perse ostaa. toki jos tuo viila homma olisi raadin mielestä ok niin sit sitä... mutta myös männän tapin reikää pitäisi hoonata jotenkin tasaisesti.
Tätä asiaa on veivailtu kulisseissa mutta nostan nyt tämän tähän projektille esiin koska en ole mikään ammattilainen mihinkään suuntaan, osaan apinoida hyvin muiden tekemistä mutta en keksiä ise mitään uutta.
Kaverilla on oikea venäläinen sorvi jossa voidaan pyörittää mäntää ja leikkiä siellä ja tapitkin sillä saa lyhennettyä mutta männän tapin reijän hoonaamiseen ei ole kaluja ellei tee jotain putkiviritystä ja hiomapaperia...
Onko tämä kohta missä kannattaa alkaa luovaksi vai saada jollain tarkkuuskoneistukselal homma hoidettua ja menettää rahaa siihen vai palauttaa nämä ja mennä vakio H-profiliin ja stanu wisecoille.... tuo pidemmän kammen etu olis ollut houkutteleva tässä kokoonpanossa...