Elekma  Autoracing

V70 kori 1 vasen etuovenlukkosta ei avaimella saa ovia auki.

  • 0 Vastauksia
  • 353 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V70 ja S40

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Hei. Minulla on 2000 vm V70 ollut jo 19,5 vuotta ja nyt hajosi kuljettajan oven lukosta jotain siis oven sisällä olevasta lukosta. Avaimella saa ovet lukkoon mutta ei auki. Kauko-ohjain toimii, mutta minulla on niitä vain yksi kappale ja autolla on kaksi kuljettajaa (molemmilla tulisi olla myös sisäänpääsy mahdollisuus, emme voi aina lainata avaimia toisillemme, kummallakin on lupa ottaa auto käyttöönsä silloin kun se on vapaana). Olen katsellut YoyTuben videoita tuntisotalla ja etsinyt uutta lukkoa netistä, sekä yrittänyt löytää ratkaisua toisen kauko-ohjaimen hankkimiseksi. Aikaisemmin ainakin täällä Joensuussa muutama lukkoliike osasi opettaa toimivalla kauko-ohjaimella uuden ohjaimen samalle autolle, nyt ei tunnu löytyvän. Katsastusmiehet ovat luvanneet minun käytölläni/huollollani autolleni vielä 10 vuotta lisää ajoaikaa. Tää Volvo on Transportterin 2,5 TDI koneella väittävät olevan viimeinen jolla mennään kepeästi yli miljoona kilometriä kun öljyt vaihdetaan kuten minä 10 000 km välein. Toivoisin neuvoja ikiliikkujani ylläpitämiseksi.

 

Elekma  Autoracing