Tuli vähän pimeässä tyrittyä kaapeleiden kanssa. Yhdistin hetkeksi plus ja miinus navan kaapelilla, auton sammui mutta lähti heti normaalisti käymään. Ajelin autolla vajaa parikymmentä kilsaa ja toimi muuten ok mutta kierrokset nousi isolla viiveellä varsinkin kuormituksen kanssa. Myös lievää nykimistä esiintyi. kuitenkin tyhjäkäynti ihan siisti ja otti kunnolla kiekkaakin kun maltto vähän oottaa että kierrokset nousee...
Sitten kun auto oli yön pihassa niin ei ole enää käynnistynyt, hörähtelee vain kun pitkään starttaa mutta ei yritäkkään jäädä käyntiin. Seuraavaa tehty, kaikki sulakkeet ehjiä(sisä&konehuone) , kokeiltu eri akulla ja apuvirralla, bensaa tulee siitä ruiskuputken päässä olevasta venttiilistä kun painaa. Jollain bosch ohjelmalla koetettiin obd:tä kattoo mutta ei löydä moottorin ohjausta sillä ohjelmalla.
Mikä vika? Joku anturi? Asentotunnistin? Ohjaus boksi? Auto on 97 v40 2.0i 16v APUVA

Edit: Otin ruiskutukista paluuletkun irti ja laitoin siihen pidemmän letkun kuskin ovelle, startatessa lentää bensaa silleen sykäyksissä. Onko ihan normaalia ettei pumppu käy koko aikaa?