Laittele tosiaan sitä penkkilappua, kun alkoi oikein itekki kiinnostamaan HX40 superin toiminta ja herääminen tälläisessä laitteessa. Hiukan olisi haaveissa samanlainen ahdin ja kannen spekkatkin saattais olla aika samat. Mikäs nokka muuten sulla on?
Saa vastata privaan jos ei viitsi tänne kirjoitella tai laittaa vaikka puhelinnumeroa niin voin soitella ja turista..
Termosta vaan!
Nyt kun tosiaan muistutit, voin sen lapun sieltä paperihelvetin seasta lähipäivinä kaivaa. Tosin varsinaista painekäyrää en möllöttäisi, kun hätäisen penkitysajankohdan, sekä välttävän rahatilanteen vuoksi synapsen hukkis jäi ohjaamatta muuten, kun kalvon alta pikkutulon kautta. Tämä aiheutti suht. tasaisen paineennousun, muodostamatta varsinaista aasinpotkuefektiä, jonka seurauksena lähinnä hävettävän huono huippuvääntö (550nm). Ensi vuonna kalvon päälle johdetaan mahd. kauan ilmaa, ja portti avataan vasta täysillä ahdoilla. Luulisi moottorin saavan "hieman" erinlaisen käyttäytymisen

Nokka on D:stä hiottu, reilu 12mm nostolla ja kannessa lepää 46/38 venttiilit.
Autosta vielä sen verran, että ajanpuutteesta johtuen "kalsarit" makaavat tallissa purettuna ja suuresti vaiheessa. Kone on tosin jo avattu, ja varsin "mielenkiintoisesta ajotyylistä" huolimatta kaikki olennainen, (kuten männät ja kanget

) pysyi kiltisti paikoillaan. Tuuri sinäänsä että tuo tuli purettua, sillä ainoana epäkohtana voisi todeta, että kampuran hammaspyörän molemmat kiilat (siis aksiaali ja radiaali) olivat poikenneet, jättäen liitoksen "hiukan" kranaatinsokaksi.. Toivotaan että kevät tuo tullessaan vuorokauteen enemmän aikaa, ja sen myötä myös pitää motivaation ennallaan.
Päivitellään!
-Bamse