Jos purkuautosta ruiskua meinaa adoptoida niin 240:n lh on helpoin kun sen johtosarja on kokonaan erillään muista sähköistä. Muissa joutuu perkaamaan sähköjä enemmän.
Tappikonetta en ole ruiskuttanut, mutta pari muuta vanhempaa konetta kyllä. Kaasarit tulevat lopulta halvemmaksi ja helpommaksi. Ruiskuun kun joutuu kaikki anturit laittelemaan, suuttimille paikat, triggeri, sähköjä vetää jne. Kaasarien asennus on illan homma, ruiskun kanssa menee helposti viikko kun etsii ja tekee osille paikat, metsästää osia ja säätää.
Aikahan ei olisi ongelma, talvisin on aikaa rakennella kesäautoa ...ja joskus myös kesät

Eli lh2.4 vois olla "helpoin" vaihtoehto toteuttaa, 240:n johtosarjalla?
Nykyisessä koneessa kun on kasipulttinen kampiakseli, niin olen siinä ymmärryksessä että siihen kävisi vinokoneen vauhtipyörä eli triggeriä ei välttämättä tarviis viritellä?
Suuri työhän tossa swapissa toki olisi.
On vaan tosiaan mielessä pyörinyt ajatus hyötysuhteen parantamisesta ja mahdollistaisihan se vaikka ahtamisenkin, kaasariturboja kun kukaan enää suosittele edes harkitsemaan.
Tämän homman toteutumisesta en sano mitään, älkää odotelko turhaan projektipäiväkirjaa
