Joo, tällä hetkellä on reilut 220 ja vääntö lähellä 390Nm kun on kunnon lastut+ se kuuluisa rajapaineventtiili ja lisäjousi portilla.
Kuvia ei ole mutta poraa vaikka pieni reikä sopivaan kohtaan hukkaportin kellon kiinnitysrautaan ja siitä vedät lisäjousen hukkaportin vipuun. Periaate selviää kun katsot alhaalta.
Itse sain tosiaan tunnin verran menemään aikaa, ellei enemmänkin, kun turasin

Hintaa ei juuri pantteriakaan ja tekemistä voi olla jopa sen tunnin verran, jos turaa oikein hommassa.... 
, sitä jousta sinne että on siististi ja ensin oli pari kokeilua kun eivät olleet riittävän kireitä...
Jotkut onnistuu kerrasta.
Kun ahdot nousee lisäjousella tuonne apaut min. 0.6 bar niin loput voi säätää venttiilillä.
Jos sinne vetää jonkun volvon penkinjousen niin voi tuurilla päästä ilman venttiilejä...
Tosiaankaan kyse ei ole mistään lerpusta jousesta jos ahtoja pitää nostaa edes se 0.3 bar(fk 0.3-0.6)
Yleisohjeena sanoisin että jousen on oltava niin kireä kuin sen nokkapihdeillä pystyt paikalleen vetämään. Loput säädetään bleedillä tai rajapaineella.
Tossa käppyrä kyseisestä autosta lisäjousella ja rp-venttiilillä
ENNEN kunnon lastuja.
Sälli ei säätänyt näyttöä tarpeeksi ylös kun luuli ettei sieltä niin paljoa irtoa, kun sanoin sen olevan lastutettu...

Luuli sen olevan joku pirun ooppeli.
Tosiaan vakiocooleri ja huono lastu, nyt parempi+ syttylastu.

Heti kun ahdot nappaa täysille(2000-2500rpm) Vääntöä on ihan s**t*n*sti.