Kiitos vastauksista, nimim. Ribbe!
Ja samalla jyrkkä pahoittelu, että tämä keissi jäi vähän väliin.
Tuli vietettyä pari aikaa lasaretissa

a) Kiesi on ollut käyttöönottoåäivästä leasingkäytössä Suomessa, joten varmaankin on suomiauto.
Mutta mitä sisäänrakennettu viimasuoja ilmenee, miten sen voi tarkistaa/nähdä?
Ja mikä tärkeintä, onko pakkasten tullen erillinen viimasuoja tarpeeton?
b) Näytön teemat näyttäisivät olevan erivärisiä näyttöjä, mutta kierroslukumittaria en ole löytänyt.
Traikkua jos vetää, olis varmaan hyvä pitää kierrokset 2000 tietämissä.
c) Tämä onnistui, kiitos siitä
d) Akkukysymys on jäänyt vaivaamaan. Varmaankin nuita kaksi on ja AGM-akkuja molemmat.
V70:ssä tuli hyvällä menestyksellä käytettyä C-tekin Polar-mallia (5A) laturina Volvon omassa akussa.
Siinä on erillinen nappi lataamiseen kylmissä olosuhteissa.
Onkohan V60:ssä nytten niin, että kaikenlaisia sähköhärpäkkeitä kun on enempi, tuo ei oikein riitä, vaan varmuuden vuoksi pitäisi hommata CTEK Start/Stop-CT5. Jälkimmäinen on lämpötilakompensoitu, mutta
ihmeesti vain 3,8A:n laite. VAG-arenan keskustelussa (koski myös Volvoa) vahvasti suositeltiin 10A:n laturia,
joko kiinteäksi asennettua tai ulkopuolista (esmes CTEK MXS10 12V/10A).
Ajo ei ole päivittäistä, mutta jonkin kerran viikossa asiointiajoa suuntaansa 10 -30km.
Mutta silloin kun on, pitää tosiaankin päästä liikkeelle, vaikka ~30 asteen pakkaset ei täällä ole harvinaisia.
Ja nämähän kait kuluttavat sähköä, vaikka olisivat seisonnassa. Pieni voimistelu ulkopuolisen laturin kaa ei ole ongelma, mut se voi olla, jos laturi ei osaa lisätä virtasta, kun webasto alkaa automaattisesti toimia käynnistyksen yhteydessä, ja sattuu vielä unohtaan s+s:n päälle.
Mitenköhän nyt olisi hyvä toimia?
e)-f)-g) hanahinnat ratkaisi mydieselin tappioksi, vaihteistoöljyt vaihtuu kun ajan saa, hyvä-minä
kun tuli kysyttyä ennenkuin yritti tunkea mitään siihen reikään