0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
200
Tekniikan irroitus
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
Tekniikan irroitus
4 Vastauksia
1086 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Steffe
De Luxe
Viestejä: 71
www.vrcf.fi
Tekniikan irroitus
«
:
15.09.2022, 16:35:53 »
Mahtuuko B230+M47 tulemaan yhtenä pakettina ulos keulaa rikkomatta? Syyläri tietysti poistettu ensin.
Kirjattu
Juzi
Grand Touring
Viestejä: 1820
Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Tekniikan irroitus
«
Vastaus #1 :
15.09.2022, 18:12:05 »
Säästyt kyllä monelta vaivalta, kun irrotat edes sen valojen yläpellin ja töötti palkin.
Kirjattu
Steffe
De Luxe
Viestejä: 71
www.vrcf.fi
Vs: Tekniikan irroitus
«
Vastaus #2 :
16.09.2022, 11:12:37 »
Päädyin purkamaan keulapellin kokonaan. Ei olisi irronnut pienempinä paloina tässä -88 vuosimallissa. Ei ole todellakaan pikkuhomma, tässä joutui poraamaan etulokareitten kiinnityksistä pistehitsit pois 2 per puoli. Tilaa tuli kyllä valtavasti
Kirjattu
Panssarivaunu
Grand Luxe
Viestejä: 651
Vs: Tekniikan irroitus
«
Vastaus #3 :
20.09.2022, 13:04:32 »
lukkopellin poistamine olis riittänyt.. mie porasin vaan pistehitsit auki ja pultit laitoin tilalle
Kirjattu
Volvo 240 De Luksus
Tori ilmoitukset ->
https://www.tori.fi/profile?userId=709236830
Juzi
Grand Touring
Viestejä: 1820
Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Tekniikan irroitus
«
Vastaus #4 :
20.09.2022, 21:33:48 »
Niihän se olis irronnu yläpellin pistehitsit poistamalla. joissain harvoissa vm ne pistehitsit taitaa puuttua jo tehtaalta.
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
200
Tekniikan irroitus