Mitä tulee SJSn ehdotukseen vakio voimansiirrosta, niin ei hyvää päivää. 
Vakio perän 160tkm ajettuna kun saa jo sillä huimalla 101hv/160Nm rikki 
Kaiken saa rikki rikkomalla, käytetyt voivat olla yksilöitä, kaverikin rikkoi 240 volvosta "sen kestävän" perän vakio B19A moottorilla, lautaspyörä halki ristitapit romuna. Eli se siitä.

Mitä järkeä on vaihtaa M46 laatikkoa eteen kun se ei kestä yhtään enempää kun vakio M47R? Kummassakin sama ongelma, 3.vaihtella vedätettäessä 450Nm+ lukemilla menee sivuakselin rattaisto muusiksi.
Ja kuten sanottua, teet aivan kuten haluat, mutta yhtään valmista tieliikenteessä olevaa 300 sarjan autoa edessä olevalla laatikolla en ole vielä nähnyt, vain liudan pilalle laikattuja koreja. Sitäkään en tiedä mitä katsastusmies tuosta sanoo, koska "akselistorakennetta ei saa muuttaa" sanoo ajoneuvolaki, ja perä luokitellaan taka-akselistoksi.
Ja varoittavat sanani olen sanonut.
Itse tosian rakentaisin valinnaisen moottorin, tehoa mahdollisimman paljon, väännöstä viis, ja vakio voimansiirto paineasetelmaa ja levyä lukuunottamatta.
360 kardaanille sopii vakio 215mm levy, audi200 5-kone vaparin 1986-> 228mm levy tai E-kadetin 2,0GSI 228mm levy, tai audi 200turbon 240mm levy.
1,9SDI on varmasti ihan jees turbotuskohde, valmiina jo parempi imusarja kun TDI koneessa, TDI koneen pakosarja jos helpolla haluaa päästä, pumpuista en tiedä onko sama. 1,9TDI golffin omistaneena voin kertoa että oli taloudelline, 4L/100km maantiellä. Talousnäkökulmasta sellanen kone piristettynä pellin alle uudella ohjelmalla ja adapteri VW koneen ja vakio kytkinkopan väliin ja sopiva kytkinlevy noista yllämainituista ja jykevämpi asetelma.
Ja kuten sanottua 1,9TDI koneesta saa jo tarpeeksi paukkuja, D24 kuutioilla saadaan vaan hirveä vääntö, mutta ei tehoa, eli rikkonainen voimansiirto. Plussana D24 on tietenkin että se on "kutoskone", miinuksina se helv* paino ja koko ja ettei siitä saa tehoa yhtä hyvin kun TDI koneista.