Kyllä niitä huolimattomasti tehtaalla asennettuja takajarruja on aiemmin jouduttu uusimaan kuin 200K, itsellä meni alle 70k uusiksi kaikki takapäästä, tehtaalla huolimatonta työtä pääsi vedet sähköisiin käsijarruihin ja molemmat hajosi lähes yhtaikaa, samalla "rikkoi" levyt (kuumeni piloille).
Eli yksilöitä on Volvonkin tehtaan työntekijät ja varsinkin laaduntarkastajat.
Useassa autossa mitä mulla on ollut, tuo 200tkm on ollut raja, kun on pitänyt vaihtaa palikoita uusiin. Pelkästään siitä syystä, että ne on ajettu loppuun, ilman ulkopuolista vikaa.
Tottakai sattumia sattuu sekaan, mutta esimerkiksi tuossa omassa nykyisessä kulkineessa on nyt 194tkm mittarissa. Syksyllä talvirenkaiden vaihdon yhteydessä vaihdoin takajarrut ja nyt pitäisi vaihtaa etujarrut. Koskaan aikaisemmin auton historiassa jarruille ei ole tehty mitään.
Sama eukon autossa, 200tkm rikki ja koko kierros jarruja uusiksi.
