Joku jolla kokemusta voi vahvistaa voiko näillä jäädä tien päälle jos akku tai siihen liittyvä osa kyykkää kokonaan?
Lueskelin tuosta limp mode -jutusta toisessa ketjussa (Ribbe käyttäjällä ollut moottorin käynnistymisongelma yms) ja
tässä oli syynä ollut jokin starttimoottorin toimintaan liittyvä asia eli oli ollut vikakoodi siellä. Saisikohan tuon koodin
jopa itse kuitattua ja sitten autosta virrat pois hetkeksi ja sitten kokeilisi uudelleen? Saattaisi toimiakin mikäli tosiaan
antaa bensamoottorin käynnistää "constant awd" tai "power" tiloissahan noin käy, vaikka akku olisikin vikatilassa. Näin
ainakin meillä nyt aina käy eli moottori hörähtää kyllä tarvittaessa päälle, aina tulee se "Hybridijärjestelm vika Huolto tarpeen"
ja meno vaan jatkuu...
Viite
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=141918.0 "T8 limp home -moodi"

Ja mitähän tuo "virransäästötila" tarkoittaa? Liittyisikö jotenkin 12V perusakun toimintaan, laturi ei ole antanut tarpeeksi virtaa tms?
Tuo perusakkuhan on sähköautoissakin se "akilleen kantapää" eli jos 12V akku hyytyy, niin sähköautokaan ei kulje metriäkään...
Hybridissä hyvä tuo bensamoottorin apu ja sen kyllä tuntuisi saavan tuolla tavoin "pakotettuna käyntiin" mikäli vain startti ja
12V normaaliakku ovat kunnossa? Monenlaisia tilanteita silti saattaa tulla ja hybridiakuston henkimaailmasta ei itellä mitään tietoa

Tällä hetkellä pääasia, että kulkee eteenpäin, vaikka bensankulutus hirvittää... Toivottavasti ei vaan pitkillä matkoilla jättäisi tielle,
kun tässä on ennen joulua parikin pitkän matkan ajoa tiedossa. Kilsoja meillä ehtii tulla varmaan +5000km ennen tuota akuston korjausta.