Hankin tässä lähi päivinä nykyisen ajokkini ja siinäpä onkin opelin vanteet alla ja vielä niin että keskiöissä oikein opelin merkit

Tänää meinas hassusti käydä kun meinas rengas irrota kesken ajon

Rengas oli tasan yhdellä pultilla kiinni ja kaikki muut neljä olivat katkenneet >oli siinäkin homma rukata ne katkenneet nysät irti sielt levystä!!!

Olisko nyt kuitenkin niin, että ne opelin vanteiden jako kuitenkin eroais vähän volvon omasta ja pultit on siks katkeillu vaiko onko kyseessä vaan ollut asentaja joka on a) vetäny pultit liian tiukkaan tyyliin jonkuu jatkovarren päällä pomppimalla b) yrittänyt aukasta tiukat pultit pomppimalla jatkovarren päällä c) ei ole pitänyt pultteja kunnossa, rasvannut niitä renkaiden vaihdon yhteydessä, ruostunu paskaks
