Jarruosia saapui:

Tulee ihan vakiokokoiset levyt, mutta uritettuina. Taakse Brembot ja niihin kaveriksi "Xtra" sarjan palat, eteen ATE Powerdiscit ja niihin tulee Hawkin kilpajarrupalat, jotka vielä matkalla. Satulat pysyy vakioina.
Kovin ajattelin laittavani niitä paikalleen tänään, mutta yht äkkiä löysin itseni purkamasta etuovien sisustoja. Niistä kun tuli huomattua sellainen pieni ongelma, että ovenkahva on niin etureunassa ettei sitä saisi auki koska turvakaari tulee tielle. Erinäisiä visioita sitten pyörittelin että mitenköhän se saataisiin siirtymään fiksumpaan paikkaan, kunnes kartturilta tuli ehdotus joka tarvitsi testata:

Kiitos ruotsalaisten insinöörien, etu- ja takaovien ovien aukaisuvaijerit ovat täysin identtiset, paitsi pituuden osalta. Ja täten täähän toimii paremmin kuin hyvin kun vaihtaa ne päittäin

. Etuovessa tulevat keskelle ovea ja takana aivan oven etureunaan, joten on helppo tarvittaessa b-pilarin juuresta avata. Takaovien ikkunatkin tuli helatorstaina pultattua kiinteiksi, niin periaatteessa voisi laittaa takaovet jo "pakettiin" eli tehdä sääntöjen vaatiman peltilevyn kaiken päälle.