Tämän viikonlopun aikaansaannos:

Jo edellisessä kilpurissa hyväksi todettu kuitupanssari löysi paikkansa alkuperäisistä kiinnikepisteistä, muovit vain korvattiin niittimuttereilla.
Piti myöskin asetella taas lisää asetuksia sisään pdm + ecu ja siinäkin tuli onnistumisia sekä lisää mysteereitä...
Noh vilkut ja hätävilkun sain toimimaan ja ohjaustehostinkin heräsi, toki en tiedä onnistuinko nyt maxxecun ohjeiden mukaisesti sen sitten rakentamaan että jatkossa herää vasta koneen olleessa käydessä...
Mutta bensapumppua tai flektiä en saa heräämään. Bensapumpussa haasteena on myös se, etten mistään löydä mikä olisi sen haluama Hz PWM ohjaukseen.
Flektistä luku on tiedossa, mutta siltikään ei herää. Fan overridella keypadin näppäin vain vilkkuu epämääräiseen tahtiin, en tiedä onkohan se tarkoituksellakin vai yrittääkö kertoa jotain?
Parkkivalot kun puolestaan kytkee päälle, hukkuu keypadin muista napeista taustavalo

Ja lopullisena creme de la cremenä, mittasin akun jännitteen ja tauluun tuli 14.7V

Maxxecu väittää puolestaan että jännite on 12.2-12.3V koko ajan...
Tässä kohtaa voinee vain lainata Sannia "että mitähän vittua"...