Voitaneen todeta, että on sitten ihan mielivaltaista tuo Volvon merkintä

Mutta projektiakin edistetty. Jakohihnan vaihdoin lopulta ilman hihnapyörän irroitusta. Kyllä se tuolleen lattialla olevaan moottoriin ihan ok onnistuu, mutta en kyllä paikallaan olevaan ehkä lähtisi yrittämään sitä

.
Vaihdelaatikkokin saapui taas takaisin, joten tekniikka on taas paikallaan

Ja kaikki kasattiin sen verran paikalleen että varovaisen koeajon pystyi suorittamaan, keliin sopivia renkaita kun ei nyt tähän satu olemaan.
Mutta... SE PERKELE SOIKOON TOIMII VIHDOIN! Pieni kolahdus kuului ekan kerran kun kakkoselle vaihtoi, mutta sen jälkeen täysin murheitta pienen koeajon toimi. Ja tätä pikkuisen odotettiinkin, sillä sieltä vaihdelaatikosta oli löydetty tällä kertaa ihan selkeä mahdollinen syy. 1 ja 2 vaihteille oli eksynyt väärät synkrot. Sinne oli eksynyt samankaltaiset synkrot mitä 4-5 vaihteilla. Tähän asti vaan todettu että synkrot ehjät, mutta kun oli vakiolaatikko vieressä purun alla niin pystyttiin huomaamaan ettei ollut oikeanlaiset. Sen siitä saa kun oli yhtä aikaa purettuna M56H, M56H2 ja M90, siinä kohtaa varmasti sekottunut osia kun ne monet sopii ristiin. Tätä ei osattu odottaa ja henkilö joka ne synkrot asensi alunperin on jo poistunut keskuudestamme. Eli mun ratassarja on nyt todellinen yksisarvinen sillä niiden valmistaja tosiaan kuoli.
Talvi jää kisamielessä vielä välistä, tehdään rauhaksiin kaikki viimeistely työt sinä aikana ja keväällä koitetaan olla heti valmiina testailemaan.