Kävimpä tossa joutessani V-seitenkymppiselläni (2003 V70 / B5254 T2) moponetin mopomaatin järjestelmäsyynäyksessä...
Aika hyvin meni, pari vika"koodia" vain löytyi. Toinen tuli EVAP-järjestelmästä, eikös se ole jotensakkiin tuo kampihöyryjen takaisinkierrätykseen (EGR?) liittyvä ja kaasuläppäkoteloon myös...? Heittää välillä moottorin vikavalon ja sammuu taas ihan kuin mitään ongelmaa ei ois ikinä ollutkaan... (eikä kait varsinaisesti olekkaan...)
Mutta toinen on sitten semmoinen joka kait on syytä korjata. Nimittäin tuo otsikossa mainittu jarrupoljinvika.
KL-varaosastakin vakoilin että semmonen jarrupolkimen asentotunnistin (Ate) vois olla syynä...?
Mielipiteitä? Ei tommosta ihan huvikseen viitti uusia, maksaa mokoma anturinretale melkein puoltoistasataa...