Elekma  Autoracing

Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.

  • 2 Vastauksia
  • 1537 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Larppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
  • Oujee
Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.
« : 16.03.2023, 20:25:28 »
Rakenteilla tommonen n 400hv vinokas johon on tulossa tommonen hukkakipinäpuola. Monet sijoittaa puolan kannen päälle telineeseen mutta itseä himottaisi laittaa tulipeltiin jakajan kohdille. Tulpanjohtojen pituushan siinä kasvaa verrattuna kannen päälle sijoittamiseen mutta onko sillä suurta merkitystä? Toinen kymysys että mitkä järkihintaset tulpat ja johto on hyväks todettu?

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1822
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.
« Vastaus #1 : 16.03.2023, 22:57:09 »
Mulla on 240 volvossa perus vag hukkis pultattu tulipeltiin kannen päälle.
VW Lupo Polo Golf IV Bora 1.4 1.6 16V johdot motonetistä.
tulppina NGK BPR7ES

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2413
Vs: Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.
« Vastaus #2 : 16.03.2023, 23:05:09 »
Mulla on parissa vinokoneisessa ollut Accelin metritavarasta tehdyt johdot Tarvikemotilta ja tuossa 242:ssa ei ole ensimmäistäkään johtoa sulanut, toki turbon lämpösuoja jne varmasti auttaa asiaan. Tulppien mallia en nyt muista mutta Densoa, joku ihan perusmalli mitä tarjoaa turbo-vinokkaaseen Motonetistä ja on kestänyt ihan erilailla tajuttoman paksuakin seosta toisin kuin NGK. Voimasta en tiedä, Lensun tekemä "HX42" puhaltaa +2bar... Josko ens kesänä sais penkistä jotain lukuja ulos
740 B6284T/M90 '87 - Kesäharraste, 242 B5234T/S5D-320Z '80 Drift build, 245 rullaava '90 - "englantilainen potilas", 245 B230F/M90 '92, 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy