Niin olikos se vikavalotunnistimen (vihreä klöntti) liitin sulanut? Itellä kärähti niin, että piti kesken ajon pysähtyä ku rupes kabiinissa haisee palaneelle. Kaikki valot kyllä toimi.
Hämärä on muistikuva... ongelmat loppu ku uusin ajovalojen liittimet ja sen vikavalotunnistimen (10€ romikselta, niitä on sitte paria erilaista, malli mukaan) ja kunnostin sen klöntin-liittimen josta johto menee ajovaloille. Olisiko ollu niin, että ajovalojen liittimet ja vikavalotunnistimessa ajovalonliitos aiheuttivat turhaa vastusta ja klöntti ei kestäny isompaa virtaa ja vioittui siitä... tai jotain...
Viallisen polttimon merkkivalo jäi kyllä palamaan mittaristoon... 3-4 kk myöhemmin pyörittelin sulakkeita muista syistä ja lopulta sekin sammui. Outoa, että kaikki valot toimi, mutta merkkivalo paloi sulakkeen kontaktihäiriöstä johtuen. Ja merkillisintä sekin, että olen koko sulaketaulun kertaalleen puhdistanut kun auton viime kesänä ostin.
Ite ku tuota autoa rukkaan, niin joka kerta pitää joku sähköliitos kunnostaa vaikkei ko. työhön liittyisikään. Tuleepa lopulta kaikki liitokset uusittua.