Samppasport  Futurez

874 "T5RS70XC" -96

  • 581 Vastauksia
  • 115305 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
874 "T5RS70XC" -96
« : 26.12.2011, 20:58:51 »














850 T5, vm. -96. Moottorina B5234T, eli 2.3 litranen Turbo, manuaali.


Moottorin muutoksia
-2014 aikana Koneistamolla täysin tarkistettu.
-H-profiilin kiertokanget.
-Glt-nokat.
-Glt-kaasuläppä.
-KL-racing 50mm cooleri.
-Siniset suuttimet (391cc/min).
-Atech stage 3 man. -lastu.
-do88 3" turbon imuputki.
-19T-turbo.
-3" putkisto downpipelta loppuun asti, racekatilla, 4" ulostulolla.
-Bensapumppu Bosch 044, painelinja An6, paluulinja An6/An4, An-liittimillä kasattu, Nissan Skyline polttoainesuodatin, AEM-paineensäädin.
-350,7hp / 487nm

-Kaikki nesteletkut do88:lta, paitsi lämppärin letkut uudet orkkikset.
-Konehuoneen osia korin värissä.
-Akkuna Optima Yellow Top 55Ah.
-Sinisiä ledispotteja.

Alusta
-KW:n variante 2. Etuiskarit huollatettu 2015. Takaiskareiden alapäässä himpun jäykemmät puslat.
-Edessä vanhanmallin alumiiniset alatukivarret Powerflexin mustilla Race-puslilla.
-Edessä poikkituki.
-Moottorin ylä- ja alatuessa Powerflexin puslat (4kpl).

Jarrut
-Vakiot. Osia maalattu mustaks.
-Teräspunosletkut.
-Motul 600 -jarrunesteet.

Vanteet
-Mille Miglia EVO 5, 19", 8,5" leveyttä. Korjattu ja maalattu, värinä Fiatin Rosso Aragosta. Renkaina 225/35.
-Välillä äRrästä vanteet lainassa. 19" Kromiset R-replikat.

Kori
-Väri vaihdettu BMW:n Snapper Rocks Blue (Vanhemmissa kuvissa Vauxhallin Shagal Blue)
-X70 keula joka tehty lasikuidusta.
-Muokattu X70 etupuskuri muokatulla R-puskurin alalipalla. Takapuskuri itse väsätty.
-Tummaoptiikkavalot. Takavalot ja sivuvilkut lakattu tummaks.
-Kontin päällä R-spoileri ja takaikkunalla "home-made" lippa.
-Kaikki kaaret mankeloitu.
-X70 lukkopesättömät ovenkahvat ja peilit.
-Kylkilistat poistettu.
-Konepeitossa Cosworthin ilmanottoaukot.
-Volvon tupakkimuovit korinvärissä.
-XC-maski.

Sisusta
-Penkit ja kyynärnoja maalattua kaksiväriseksi. Väreinä Volvon atacama ja musta.
-Kojelaudassa ja ovissa Carbon-look paneelisarja.
-X70 ratti ja kyynärnoja.
-4Carpetilla verhoiltu poppien asennuksia ja konttia muutenkin.
-Kontissa ja hattuhyllyllä sinisiä ledispotteja.

Audio
-Pioneer deh-p88rs -soitin. USB- ja Ipod-ohjauksella.
-Soittimelle GZ 1.2 faradin konkka.
-Edessä Hertzin HV165L 3-tie erkkasarja aktiivina.
-Takaovissa Spl Dynamics EXT 6.2 -erkkasarja.
-Erkkasarjojen vahvareina Spl Dynamics s-2604 ja 4080.
-Spl Dynamics SPL-380D1A 15" -subi ja sille Spl Dynamics ICE-3500D -vahvistin.
-Takakontissa toisena akkuna Optima yellow top 75Ah.
-Konttia ja ovia äänieristetty Silent Coat:in ja STP:n tuotteilla. Katto ja pohja äänieristetty STP:llä.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2019, 09:13:05 kirjoittanut Suoli »

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #1 : 26.12.2011, 21:21:06 »
Historiaa:

Auto on ollut minulla 2008 vuoden heinäkuusta, ostettaessa se näytti tältä ja mittarissa oli muistaakseen noin 267000 km:


Auto on tuota ruotsista alkuvuodesta 2003. Samana vuonna on esitelty GTi-lehdessä:


~2005 auto on kokenut pieniä muutoksia korin osalta ja myös väri vaihtunut.

Sitten vähän speksejä:
-Tumma nahkasisustus
-Automaattinen ilmastointi
-Tummennettu sähkötoiminen lasikattoluukku
-Vakionopeudensäädin
-Käynnistyksenesto
-Volvon sekä Defan hälytysjärjestelmät
+++

Kulkupuolta oli parannettu 3" putkistolla joka menee turbolta loppuun asti. Ulostulo 4". Välillä racekatti.
Joku lastu löytyy ja 850R tietokoneboksi...ja tottakai vaparisuodatin ja säädettävä dumppi  ;)
Ajovalot/vilkut oli vielä tuolloin C70 glarglassit.









Musiikkivehkeitäkin oli asenneltu:
Macromin Dvd-soitin, edessä Spl Dynamicsin 6,5" kakstiesarja, Spl Dynamicsin Pro 2x15" subia. Kaks Spl Dynamicsin vahvaria, nelikanavainen erkkasarjalle ja mono subeille. Faradin konkka.




Tuossa kuosissa ajelin loppukesän, mitä nyt soittimen vaihdoin Pioneerin deh-p88rs -malliseen.
Jakopäänremppakin tuli teetätettyä. Ja olihan tuossa kaikkee pientä uusittavana.
Sitten tein sen virheen että uskaltauduin ajamaan tulevan talven, etupuskurihan siinä vähän kärsi jäälohkareista ja takapuskuri kanttarista  :-\
Eikä kori ikinä tykkää suolapaskasta.


Kesällä tuli auton kulkua vähän testailtua mutkatiellä ja pienen virheen takia pari vannetta meni naarmuille. Joka vanteessa oli kyllä kanttariosumia jo edellisien omistajien jäljiltä joten talven aikana vein vanteet korjattavaksi.
Värikin siinä samalla vaihtui:



Sitten koitti taas kesä ja kerkeshän siinä kuukauden verran nauttia kesäisistä ajelukeleistä ku sattui jotain ikävää. Käynnistin auton ja moottori kävi röpöttämään, kuulosti ku ois käyny tyhjäkäyntii neljällä, kierroksilla vähän tasoittui. Ajelin kotiin ja kattelin että mikäs siinä nyt, huomasin että bensatankin luukku oli huonosti ja no kiinnikkeethän siitä oli paskana ja korkki auki. Tulipa mieleen että oisko joku tankkiin työntäny jotain muuta ku bensiiniä. Noh soitin vakuutusmiehelle ja kyselin neuvoja että mites tehään jos autoon on tehtykin ilkivaltaa, käski viedä auton avainvaunulle..tai no kävivät onneks hakemassa ku ei viitti 80 kilsaa ajella ku ei tiiä mikä on:


Siellä sitten ottivat tankista näytteitä, mutta eipä sieltä mitään ylimääräistä löytyny. Eikähän nuo osannu kyllä mitään muutakaan vian syyhyn sanoa, lupasivat kuitenkin että saan käydä auton takas ja ajaa kotiin (80km). Ja tietysti hirmunen lasku vian selvittelystä jota ei kuitenkaan löytyny, epäilihän nuo että vaparisuodatin aiheuttaa moottorin huonosti käymisen  ??? ..no eihän tuo oo ollu tuossa kiinni ku aikas monta vuotta! Kiitti siis tyhjästä. Siinä ite sitten yriteltiin katella että mikä ihme siellä vi*tuilee ja osiakin vaihdeltiin, mutta ei. Lopulta kävin paikalliselta moottorikoneistamolta kyselemässä että miten niillä ois aikaa ja siellä pojat kiinnostu tutkimaan. Siellä vika selvisi, jakopään ajoitus oli hypänny pari pykälää...ja vielä vikasuuntaan  ??? Sano se omistaja että eipä oo ennen moista nähny. Eli kone on jotenkin päässy pyörähtämään vikasuuntaan?!? Kaikki oli kuitenkin kireellä, eikä jakopään rempasta ollu ku alle vuos aikaa, ni eipä tullu ees mieleen että siellä ois vika. Ei siitä minkäänlaista asennusvirhettä löytyny.
No koneistamolla sanovat että kone kannattas aukasta ja kattoo mitä sieltä on vikana. Heillä ei kuitenkaan ollut siihen enää tänä kesänä aikaa joten jakopäähän tilattiin uudet hilut ja laitettiin se kasaan. Samalla tutkivat muutenkin konetta ku ei kaikki toiminu niinkun piti. Turbonhan siihen joutu tilaamaan uuden ku entinen oli viittä vaille räjähtämispisteessä. Pakosarjan hommasin kans uuden käytetyn, jonka oikasivat..oli sen verta halkeillu entinen.. Tuolloin ku ois tajunnu vähän paremmin asioita ni ois hommannu isomman turbon, eikä vakiota. Ilmamassamittarissa oli kans häikkää..eikä moottori vieläkään ongelmitta toiminu. Koneistamon häiskät vei volvon viereisen kunnan autosähkögurulle joka korjasi ilmamassamittarin sekä ecua.
No koneen aukasu siis päätettiin jättää talvelle. Öljyyhän tuo tykkäs syödä mutta pääsipähän vielä pari kuukautta ajelemaan, ku vaan muisti tarkkailla ettei ihan kuivalla ajele.

Siinä muutama kuva vielä 2009 vuodelta:


Tästä on iso kuva seinälläkin  8)


Vähän aikaa joutu taas ajelemaan talvisessa säässä..


..mutta joulun aikaan sain talviauton hommattua ja kasi sai lähtea takas koneistamolle.
Siellä nykäsivät koneen keulilta pois ja tutkimaan mitä joutuu uusimaan ja kyllähän tuohon jotain uutta tuli sen talven aikana:
-Sylinterikannen oikaisu ja koeponnistus
-Sylinterin poraus
-Männät ja männänrenkaat 0,4mm alkuperäistä isommat.
-Kiertokangen laakeri ja kk:n pultti
-Kk:n ylähela ja sen koneístus
-Runkolaakeri
-Kannenpulttisarja
-Ylä- ja alapään tiivistesarja
-Jakohihna
-Termostaatti
-Kytkinpaketti Sachs
-Kytkinakselin stefa
-Vetoakselin stefa
-Vaihteistoöljyt, moottoriöljyt ja jäähdytysnesteet
-Venttiili-istukan ja venttiililautasen koneistus
-Kampiakselin kiillotus
-Sylinteriryhmän tason oikaisu...

Kesäkuussa 2010 auto oli taas ajossa ja nyt jenkkas niinku pitikin! Tuhat kilsaa ajoin sisäänajoja jonka jälkeen öljyt vaihtoon.

Motoparkissakin tuli käytyä, mutta vielä ei radalle uskaltautunu. Vieressä veljen 460:


Elokuussa 2010 käytin autoa AMW Dyno Servicellä Lappeenrannassa.


Lähinnä oli tarkoitus tarkistuttaa että kaikki on kunnossa moottorirempan jälkeen. No ei ainakaan laihalla käyny ja muutenkin tuntu wörkkivän, se olikin tärkeintä. Nyt uskalti polkeakkin ilman että on pelko persiissä jatkuvasti.
Ahtojen kanssa oli ongelmia ku ei saanut mitenkään nousemaan yli barin. 0,96 barilla saatiin tehoja 256hp ja 425nm.


No moisen ongelman selvittelyn päätin jättää talvelle ku tarkoitus oli käydä fiksailemaan muutenkin vähän jokapaikkaa.

Siinä auto pestynä ja valmiina vietäväksi tallille


Tallilla


Talven aikana kiristin hieman hukkaportin tankoa ja vaihdoin suurimman osan alipaineletkuista uusiin hieman jytäkämpiin, sekä ahtopaineruuvin uusin laadukkaampaan. Seuraavana kesänä ahdot nousi kyllä kunnolla niin ylös ku vaan uskalti nostaa.

Konehuone tuli maalailtua korin väriin veljen toimesta, joka on hoitanut muutenkin kaikki maalaushommat.


Kaikki kaijutinasennukset tuli tehtyä uusiksi ja johtoja tuli vedettyä uusiksi ympäri autoa.
Eteen asentui Hertzin 3-tie erkkasarja ja taakse Spl Dynamicsin 2-tie erkkasarja.
Etupää toimii puoliaktiivina ja sille on Spl Dynamicsin s-2604 vahvistin. Takapäälle Spl Dynamicsin 4080.
Subeina edelleen samat 15" mutta kummallekkin oma Spl Dynamicsin dig1450 vahvari. Konkaksi vaihtui GZ 1.2 faradin.
Äänieristystä laitoin reilusti lisää konttiin ja jokaiseen oveen. Keinonahalla tuli tyttöystävän kanssa verhoiltua ovien osia ja kontti kokonaisuudessaan.



Etupuskurin korjasin ja se tuli maalattua uusiksi.

Takapuskurista tein muotin ja uuden kappaleen ku entinen oli tehty parista osasta ja siitä paistoi ruuvia läpi ja muutenkin peilas vaikka mistä  :-\

Muotista tein kaksiosaisen ni oli ainakin helpompi irroittaa






Tuolleen sain sitten palaset yhteen


Gelcoat pinnassa


Kuidutusta


Ja siinä kappale


Paikalleen sovittelua. Ja tuossa näkyy myös tummennetut takavalot


Sivuvilkut tummensin myös joten pitihän ne uudet tummat etuvalotkin hommata


Kesän koittaessa auto pesuun ja eikun vahaamaan










Ja taas tuli kierreltyä veljen volvon kanssa näyttelyitä





Tämän jälkeen auton vaiheita saa seurailla lukemalla tätä päiväkirjaa. Monenlaisia muutoksia tapahtunut...esim. moottoririkon takia auto seisoi 5 vuotta jona aikana auto käytiin läpitte monestakin kohtaa :)
« Viimeksi muokattu: 10.04.2019, 13:42:22 kirjoittanut Suoli »

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

Poissa usu

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 633
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #2 : 26.12.2011, 21:24:12 »
Tästä en ole satavarma mutta entisen omistajan mukaan olis Volvon kisakäyttöön tehty lastu (BTCC)

Tämä ei pidä paikkaansa, siihen on hyvin selkeä syy.
BTCC autot olivat vapaastihengittäviä.

Hommaat autoosi uuden lastun joltain suomalaiselta firmalta. Debil, Turbotec, Harinen... onhan noita.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2011, 21:25:50 kirjoittanut usu »

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #3 : 26.12.2011, 21:24:32 »
Kesän ajot sujui ongelmitta, mitä nyt vaihdelaatikko (M56H) antautu. Käytettynä löysin noin 170tkm ajetun ja se on kestäny. Saako noita laatikoita jotenkin vahvistettua?
Komea on O0 Ja mitä tohon lootaan tulee niin ei sitä kenenkään ole tarvinnut vahvistaa. On vaan varmaan joskus saanut liikaa vääryyttä osakseen.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1303
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #4 : 26.12.2011, 21:28:42 »
Thänks.
Tuo lastuhomma ois kiva selvittää että onko siinä nyt mikä. Ite oon senverran ulkona viel tuosta hommasta, että pitäskö viedä jollekkin autosähkösepälle joka selvittää ja jos ei oo laitettu lastua, niin mahdollisesti laittas tuohon tuon donilta ostetun vai uskaltaako ite käydä tutkimaan ja laittelemaan. Pelottaa että menee koko moottorinohjaus sekasin  :buck2:
Joo voihan siellä lastu olla mutta ei mikään BTCC lastu voi olla kyseessä. Otat vaan Ecun irti ja aukaiset niin sieltähän jo näkee onko vakiolastu kiinni vai onko tinattu kanta jollekkin muulle lastulle.



Tuossa yllä olevassa kuvassa on jälkeenpäin asennettu lastu eli erillinen 32 pinninen kanta tuossa piirin alla ja siinä päällä 28 pinninen lastu. Vakio lastu on 32 pinninen ja on suoraan tuossa piirikortissa eli ei ole tuota erillistä kantaa alla.
BMW E21 vinokkaalla

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #5 : 26.12.2011, 21:35:42 »
Tämä ei pidä paikkaansa, siihen on hyvin selkeä syy.
BTCC autot olivat vapaastihengittäviä.

Hommaat autoosi uuden lastun joltain suomalaiselta firmalta. Debil, Turbotec, Harinen... onhan noita.


Okei eli se on nyt varma että ei oo ainakaan se lastu  ;D
Donilta hommasin tosiaan lastun, on muistaakseen atech stage 3, manuaalin lastu.

Komea on O0 Ja mitä tohon lootaan tulee niin ei sitä kenenkään ole tarvinnut vahvistaa. On vaan varmaan joskus saanut liikaa vääryyttä osakseen.

No toivotaan että tuo nykynen loota kestää, ei oo älyttömän halpoja kuitenkaan, eikä noita hirveesti ollu myynnissä purkaamoilla.

Joo voihan siellä lastu olla mutta ei mikään BTCC lastu voi olla kyseessä. Otat vaan Ecun irti ja aukaiset niin sieltähän jo näkee onko vakiolastu kiinni vai onko tinattu kanta jollekkin muulle lastulle.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tuossa yllä olevassa kuvassa on jälkeenpäin asennettu lastu eli erillinen 32 pinninen kanta tuossa piirin alla ja siinä päällä 28 pinninen lastu. Vakio lastu on 32 pinninen ja on suoraan tuossa piirikortissa eli ei ole tuota erillistä kantaa alla.

No pitääpä ottaa joku päivä ja tarkistaa. Don laitto lastun mukana sokkelin eli pitäs kyl näköjään saada aika helposti laitettua. Ite en vaan ikinä oo aukassu ecua ni siks oon vähän varuillani, kiitos kuvasta!  O0

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

Poissa Yesse

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 519
  • T4 Racing
    • Kuvia
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #6 : 26.12.2011, 21:50:32 »
Nonii, ilmestyhän tääki foorumille.
Meinasin jo linkittää oman kuvagallerian, mutta olitko löytäny ahveniston kuvat sieltä  :)

On kyllä pirun siisti vekotin, ei noi kanttivolvot muuten kauheesti säväytä, mut sit ku on panostettu
ja paranneltu ulkoasua sopivasti ni kelpaa jo kehua komeeks vehkees!
S40 T4 BTCC. 310hv/425nm @1.6bar [Holset HE221w] 

 (PS. Multa ei kannata kysyä apua ku ledivaloihin, en oo tekniikkavelho)

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #7 : 26.12.2011, 21:56:07 »
Mihkä hukkasit nuo vanhat ajovalot?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #8 : 26.12.2011, 21:58:57 »
Nonii, ilmestyhän tääki foorumille.
Meinasin jo linkittää oman kuvagallerian, mutta olitko löytäny ahveniston kuvat sieltä  :)

On kyllä pirun siisti vekotin, ei noi kanttivolvot muuten kauheesti säväytä, mut sit ku on panostettu
ja paranneltu ulkoasua sopivasti ni kelpaa jo kehua komeeks vehkees!

Kiitos kehuista. Samat sanat sulle  S*

Joo joskus bongailin netistä muiden kuvia tapahtumista ni sattu nuo sun kuvat vastaan, toivottavasti ei haittaa vaikka linkittelin...mutku on niin hyviä kuvia  :P

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #9 : 26.12.2011, 22:01:07 »
Mihkä hukkasit nuo vanhat ajovalot?

Vanhat ajovalot on viel säilössä. Niistä oli joku joskus aikanaan menny pyyhkimään heijastinpintoja jollain aineella ni on muutamasta kohdasta vähän kulunu pinta pois. Ei noista oo katsastusmies mitään ikinään valittanu, mut ei ollu enää tyyliin sopivat ni vaihdoin toisenlaisiin.

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1900
  • Tähän tulee oma teksti
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #10 : 26.12.2011, 22:51:02 »
Hyvä että otit karvat pois ovista. Vielä kun otat takalasista sen lipan pois niin paranee vielä lisää :)
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Laita revotee seurantaan Instagramissa ja Youtubessa ja seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita.

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 807
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #11 : 26.12.2011, 23:09:29 »
Vanhat ajovalot on viel säilössä. Niistä oli joku joskus aikanaan menny pyyhkimään heijastinpintoja jollain aineella ni on muutamasta kohdasta vähän kulunu pinta pois. Ei noista oo katsastusmies mitään ikinään valittanu, mut ei ollu enää tyyliin sopivat ni vaihdoin toisenlaisiin.

Laitappa lamppujen pyyntihintaa privalla, jos haluat niistä luopua?  :pomo:
V70 D5 AWD R-Design -13

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #12 : 27.12.2011, 00:16:01 »
Hyvä että otit karvat pois ovista. Vielä kun otat takalasista sen lipan pois niin paranee vielä lisää :)

Joo posliini on nykyään enempi muodissa ku karvat  ^-^
Lippa ei kyl oo lähössä, miellyttää niin paljon omaa silmää...näyttäs ihan "alastomalta" ilman sitä  :)

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

Poissa Puusilmä

  • Megaperwo
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2128
  • Ocean Race ja Amazon.
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #13 : 27.12.2011, 00:19:08 »
Joo posliini on nykyään enempi muodissa ku karvat  ^-^
Lippa ei kyl oo lähössä, miellyttää niin paljon omaa silmää...näyttäs ihan "alastomalta" ilman sitä  :)

Miekin pitäisin sen lipan paikoillaan :), makuasioita. Tulikos se 1din lokerikko tuohon autoon jonka myin sulle.

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1566
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #14 : 27.12.2011, 00:22:56 »
Miekin pitäisin sen lipan paikoillaan :), makuasioita. Tulikos se 1din lokerikko tuohon autoon jonka myin sulle.

Ei tullu tähän. Se tuli isän v70, ku vakio 2din soitin sano sopimuksen irti.

        
             874 2.3 T5 -96                            V70R AWD 2.4T -00                          V70N 2.3 T5 -02

 

TamCar  KKD Motorsport