Itellä tosiaan kokemuksia vag-konsernin autoista (audi ja vw) ja siellä kyllä vastaantulot on ollu erittäin hyviä mm. Vaihteisto, mäntäremontti ja jakopään ketju. Kilsojaki ollu reilusti kyseessä näissä autoissa eikä oo juuri mitään tarvinu maksaa.
Oho, jokos lehmät lentää? VAG on todellakin ollut kuuluisa vastaantuloistaan

. Kaupungilla ajeli pitkään aiheesta tarroitettu uudenkarhea Audi ja alan lehdistö kirjoitteli laajasti jakoketjuongelmien suomalaisesta erityiskohtelusta -asiakas lähtökohtaisesti maksaa.
Ymmärtääkseni autokaupassa valitetaan turhemmistakin asioista, kuin ERADin mahdollisesta ongelmasta. Eiköhän tuohon sovelleta samaa eliniän odotetta, kuin muihinkin komponentteihin?
Liikkeiden myymillä ”lisäturvilla” asiakas maksaa osansa liikkeen vastuista. Pienemmillä kaupoilla on yleensä vakuutus, isommat luottavat ensisijaisesti röyhkeyteen ja voimaan, toissijaisesti vahvaan kassaansa.
Toki riitauttamisen tie on hidas ja työläs, joten extran maksaminen voi olla vaihtoehto, kun jonkun ”Famuksin” kanssa asioi eikä tavarasta juuri ole tietoa.
Selekt on asia erikseen, siitä ei enää erikseen veloiteta, mutta toisaalta ehdoissa saattaa tulla yllätyksiä esimerkiksi sisustuksen osalta.