Vähintään yhtä paljon kun 1gen eradit aikoinaan kun ensimmäiset SPA tuli volvot myyntiin.
Mitäköhän siinä on sit ryssitty, jos kytkintä ei enään ole mutta menevät silti rikki 
ERADien ongelmien piti loppua jo, kun 2. versio tuli vuonna 2018. Ei loppunut. Eikä tainnut sitten loppua 3.polveenkaan

.
Yksi näihin perehtynyt mekaanikko kertoi, että 1.sukupolven eradeihin on jossain vaihdettu 2.polven kytkin, mutta tämä ei ole Volvon tapa, virallisesti vaihtuu koko paketti. Toisaalta ymmärrettävää, uusi ja kulunut hammaspyörä eivät yleensä ole se paras yhdistelmä.
Vaihteisto tulee GKNältä ja ilmeisesti joillain markkinoilla osia on saatavilla. Sähkömoottori on Siemensin tekele, ja ymmärtääkseni sen laakerointi on ihan tehtävissä.
Henkilökohtaisena mielipiteenä ihmettelen suuresti enemmän Siemensin laakerivaurioita, kuin GKN:n kuraa

.
Merkkihuolto vaihtaa varaosan hyllystä, mikä on toisaalta aivan ymmärrettävää toimintaa.