Rav4 on nelivetoinen myös pelkällä sähköllä ajettaessa. Itse pidän rav4 suurimpana puutteena kunnon istuimien puutetta. Edes rahalla ei niitä saa.
Itsellä pohdinta rav4 plugin ja v60 long range välillä menossa..
Ajelin kaverin RAV4:lla n. 20km lenkin ja alusta sekä ohjattavuus/alustakin tuntuivat paremmilta kuin XC60ssa (vaikuttaa, että etuiskarit ja jouset jotenkin löystyneet 1-2 vuoden sisällä mitä meillä ollut

) sekä voiman tunne tuli sähköajossa heti sekä kun laittoi sportin päälle, niin kyllä tuokin lähtee mukavasti sekä ohituskiihtyvyys vähintäänkin riittävä. Ratti tuntui ok käteen ja ihan ok peruspenkit. Koeajolenkin kulutus oli 4,3L... Tosiaan kotiin tullessa n. 150km matkalla oli rangea lähtiessä kaverin autossa 63km ja vielä jäi 10km kotiin tullessakin, kun oli ajellut hybridilläkin välissä. Koko ajon kulutus oli vain 3,6-3,7L ja meillä meni vajaa 3L enemmän (tyhjät akut). Mittaristo ja kontrollithan tuossa tuntuvat vähän erikoisilta ja erilaisilta aluksi, mutta eiköhän niihinkin totu mikäli nyt päätetään merkkiä vaihtaa ja aika todennäköisesti. Kesällä pääsee kuulema 80-90km ilman ilmastointeja yms sähköjuttuja. Kyllä tuokin puoltaa jo vaihtamista, kun on vähintään 2x range ja isompi akusto. Latausnopeus suunnilleen sama. Pitää nyt vielä miettiä, mutta vaihtoon aika tod.näk. menee

Ei ollu montaa tonnia väliraha 2v täysturvalla ja saisi 50tkm ajetun vs. oma nykyinen 112tkm.