Samppasport  Futurez

Volvo s60 2.4 2004 ei käynnisty

• 33 Vastauksia
  • 4485 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvonautti

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo s60 2.4 2004 ei käynnisty
« Vastaus #30 : 30.04.2023, 20:00:53 »
Mahtasko Tampereella (?) olla harrastajaa joka pystyy auttamaaan?
Itse en volvo harrastajia oikein tiedä kun volvo uusi menopeli minullekin. Mutta autodiagnoosi on yksi paikka missä luulis olevan mhadollista kaikki, ainakin tekevät volvolle just korjauksia, toki jos jollain vida lukulaite niin voisi toki auttaa asiaa hieman, ettei heti tarttis mennä viemään autoa kalliiseen paikkaan

Poissa harald

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #31 : 30.04.2023, 21:42:22 »
Itse en volvo harrastajia oikein tiedä kun volvo uusi menopeli minullekin. Mutta autodiagnoosi on yksi paikka missä luulis olevan mhadollista kaikki, ainakin tekevät volvolle just korjauksia, toki jos jollain vida lukulaite niin voisi toki auttaa asiaa hieman, ettei heti tarttis mennä viemään autoa kalliiseen paikkaan

No eikös tuo nyt kannattaisi sillä Volvon vidalla/ merkkiliikkeesä analysoida missä se vika piilee ei näitä voi kristallipallolla arvailla eikä mutu hommilla muutenkaan,,, tuo Vida tosin maksaa merkkiliikkeessä jonkin verran mutta aibakin minä olen joka kerta saanut oikean diaknoosin ja asian korjattua oikein ja kaikki toimii !
S60 v2001 103kw B5244 S2

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #32 : 30.04.2023, 23:11:50 »
Vida löytyy monelta tältäkin foorumilta, myös itseltänikin niin ei tarvitse volvon hintoja luvusta maksella. Lähin ilmoitautukoon, itse olen Turussa.

Poissa ripe95

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #33 : 11.05.2024, 22:22:37 »
Tosiaan ajelin yks ilta töistä kotiin normisti ja auto pelas moitteetta, aamulla yritin lähteä töihin ja startti pelaa mutta ei lähde käyntiin. Kaikki sulakkeet,releet käyty läpi. Cem yksikkö vaihdettu ja koodattu, akku on hyvä,kaasuläppä katsottu, bensan paine 562 kpa, bensapumppu surisee kyllä penkin alla, 1 kipinä per startti,avaimen antenni rengas toimii. Testeri ei anna vikakoodeja ja suutin testikin toimii eli suuttimet naputtivat kyllä. Polttoainetta tulee kyllä suutinkiskolle.

Selviskö tää vika? Mulla v70, ja täysin samalaiset tulokset. Ei vaan käynnisty.

Carcom Oy  Elekma