Nooh, perjantaina täytyyp vaihella tiivisteitä ja pahaveja niin jospa se siittä. 
Pittää siihen asti ajella iliman korkkia niin ei kovin suurta damagee enään tule koneelle.
Ja perjantaina reissuun lähtö, niin täytyy matkan varrelta kopata varaosakotterosta uus korkki. :hello:
Eipä siinä kuin korkeintaan kansi menee pilalle kun ilman korkkia ajelee. Ei tee kyllä painetta ilman korkkia mutta saattaa keittää vaikka lämpömittari näyttää normaalia. Sekun on tuo järjestelmä suunniteltu paineistetuksi, jolloin nesteen lämpötila saattaa olla yli sata astetta, eikä keitä ja lämpömittari näyttää normaalia. Ilman korkkia järjestelmä on paineeton ja kun nesteen lämpötila on edelleen saman vähän yli sata-astetta kannessa keittää ja polttaa lopunkin tiivisteen ja pahimmassa tapauksessa menee kansi mutkalle tai halki. Hyvässä lykyssä vielä menee veet pyttyyn tai useampaan ja kiertokanget mutkalle. En mitään piruja maalaile seinille, mutta minimoisin ajot mahdollisimman vähään.
Selviä kannentiiviste oireita nuo kyllä on, letkut eivät saa kuumanakaan olla kivikovia, eikä ainakaan pullistella. Huonohko hyttiin puhallus viittaa siihen, että nesteen sekaan menee ilmaa. Käytä se ykkösen tulppa irti, jos on märkä ja ei haise pahasti bensalle/maistuu makealle ja on puhtaampi kuin muut niin nestettä todennäköisesti menee pyttyyn, pieni määrä ei haittaa mitään mutta kunnon vuoto saa kiertokangen mutkalle. Taskulampulla voi yrittää kurkkia tulpan reijästä sylinteriin ja tutkia männän pään väriä, jos on puhtaampi kuin muut menee nestettä luultavasti kyseiseen sylinteriin, hetkisen seisseessä moottorissa saattaa olla nestettä pisaroina männän päällä jos vuoto on paha. Pakokaasu haisee myös makealle jos vuotaa sylinteriin, ja harmaata savua tulee enemmän kuin normaalisti.