Itellä tarkotus laittaa samaan tyyliin kuin Kebakolla,eli maskin taakse. Tosin ei tuo varapyöräkotelokaan huono idea ole. 
Juu ajattelin laittaa kumityynyillä tellingin kiinni viä varuiks. 
Saatina tänään tuhertelin pumpun paikalleen ja lyhentelin bensaletkut sopiviks. Sitten testi hetki:
Eihän se pentele ime juur ollenkaan ja kanisterista pumpun tasolta lykkää 0.05bar maks painetta.

Ja imu on niin huono että tankilta ei jaksa imee ollenkaan ja sormeenkaan ei tunnu kun ehkä ihan aavistus imua kun taas puuilon neekeripumppu imee tankista hienosta ja lykkää sen 0.2bar mihi regulla säädetty. Ja sormeenkin puuilon pumppu imee sillain että jää sormeen oikein kiinni.
Kannusta jaksaa nippanappa siirtää bensaa painepuolelle kun ilman letkua koittaa mutta tulee lähinnä kannusta kaatamalla tyyliin eikä paineesta hajuakaan.

E: Nyt alko pelittään. Tarvi vaan vetästä paineensäätimeltä imemällä bensat pumpulle asti niin sitten kyllä tuntus toimivan ja lykkää sen 0.2bar mihi regulla säädetty.
Johtuuko pumpun tyypistä vai mistä että bensanpaineet häviää heti kun pumpun sammuttaa? Puuilon pumpulla bensanpaineet jää vaikka pumpun sammuttaa.
Ja mitenkäs kun nyt bensat kyllä jää linjaan kun neulaventtiilit kiinni ja pumppu lähtee lykkään heti,tai ainakin mitä tupakin mitan tutkin niin mites jos auto seisoo ja bensa haihtuu kohokammioista ja neulaventtiilit aukee niin eikös sillon saa ilmaa siitä päästä ja bensat lähtee laskeen linjasta?
En viä auto käydessä kokeillut kun letkut on vedetty sillain että millain nyt kun vaan testailin.
On kyllä vähän hanurista kun pumppu ei lähde lykkään ilman että tarvii imasta bensat pumpulle jos linjasta laskee bensat. Puuilon neekuripumppu imasee hyvin vaikka oliskin linjat tyhjät.

Tästä päästään varmaan siihen että tuo Carteri kyllä pumppuna hyvä mutta ei tähän mun aplikaatioon kun pumppu ylempänä kuin tankki.
