Keulan muutos takaisin on saanut lisää vauhtia. Viikonlopulla ostin korjausta vaativan R:n etupuskurin ja kaivoin tämän oman etupuskurin sekä voimansiirronluovuttajan takapuskurin lumen alta(piti vähän taputella lapiolla katolta pudonneita lumia

)
Etupuskuria on korjailtu joskus kovalla liimalla takapuolelta ja halkeamat on vain peitetty kitillä. Lisäksi vetolenkinpuoleinen aukko on korjattu vääränmuotoiseksi.




Muutamana iltana olen ottanut vaurioita esiin ja aukkoja lukuunottamatta poistanut päälimmäisen maalikerroksen. Hinauslenkinaukon keskelle muodostunut railo on korjattu täyttämällä liimalla sen sijaan, että olisi tuettu takaa ja saatu takaisin muotoon. Siitä hyvästä kittiäkin oli reilumman puoleisesti. Paloja ei puutu kuin sisälokarinpuoleisista nurkista joista renkaat on hanganneet soirot pois.


Hinauslenkinaukon saisi muotoonsa, mutta sivuilla olevien halkeamien lisäksi myös kolme ritilän kiinnityspaikkaa pitäisi korjata. Laikkasin vakiopuskurista aukon irti ja tuumasin siirtää sen jotta on varmasti oikeassa muodossa. Vakiopuskurin yläosassa on käytönjälkiä, mutta se vielä menee maalaamattomana. Takapuskuriksi ajattelin ykköskorisen nelikon osaa, koska en haluaisi maalata XC:n puskurin alaosaa. Mutta sitten taasen pitäisi vaihtaa peruspuskurin yläosan väri sopivaksi

Pesin aiemmin työpaikan nurkista löytyneen vasemman etulokasuojan. Lokasuoja on alkuperäinen varaosa, maalauksen laadussa on jotain sanomista

Värikoodi on oikea, mutta kaikki on poistettava. Huonommat paikat sai kuorittua pesurilla. Kaaren ruosteet poistuivat eilen hiekkapuhallutuksen muodossa ja oli samalla tullut kerros pohjamaaliepoksiakin putsattuihin paikkoihin.
