Joo meni lauhduttimet ja jäähdyttimet vinksin vonksin, kun joku joskus puhui öljynlauhduttimista.

No kun näin itsekkin lueskelin että mielummin liian kylmä aski kuin kuuma, ku ekana kiire patenttina ajattelin et kai sillä nyt sata kilsaa tai pariki ajaa ku pistää vaan letkun noiden putkien väliin, onneks tuli näin askartelu mestarina nähtyä edes tuo kupari putken pätkä että edes vähän ajaessa viilentää.

En tiedä onko merkki liian kuumasta askista jos ei tahdo enään vaihtaa pienemmälle, esim 80km/h vauhdissa lyö kyllä neloselta kolmoselle mut ei enään kakkoselle vaikka lyö lapun lattiaan, eikä vaihtanut edes vaikka kepistä löi kakkosen. Tämä oli siis jo aikasemmin viime kesänä sillon +30 helteillä, nyt vielä jakso tuon tehdä mitä eilen oli lämpimämpi päivä taas. En tiedä onko mitään yhteyttä tuohon.

Siellä varmaan ajaa asiansa ihan lämppärin kennokin, ku painettahan sielä ei kai ole, joskus käyttänyt tietokone projekteissa muistaakseni vanhan 100 audin/ekan A6 lämppärin kennoja nestejäähyssä, kun tais kympillä saada ulkomailta per kpl, nissensin nroki sille taitaa jostain löytyä jos joku tarvii, kuvan muistaakseni otin tuotenrosta.

Ja mitä loota ölppiin perehdyin jonkin verta, mutta en vielä niin automaatti askeihin muuten, niin niissä kai voi olla silti eri leikkaus- ja kitka kertoimia tjsp. Niin taitaa tuo mennä alustamassan pehmikkeeksi tuo dexron 5/4. En siis tiedä mutta en halua mitään riskiä ottaa kyllä tuosta nyt!:D Tai toki jos joku tarttee, sitä on meinaan toinen korkkaamaton 10L kannu.
