Nyt muuten alkaa jurppimaan tosissaan!
Tämä Hollannikashan on oikea sähköjen suur-ihme, luulisi et kokojärjestelmän olisi rakentanut apostoli, mutta ei kuiteskaan... (siis Lucashan ei tosiaankaan ollut sähkömies....

)
Kaikenlaista pientä johtojen uusintaahan tuossa on ollut liki uudesta lähtien, mm rele-boksin alle, jolloin esmes kulutus on saatu palaamaan normi-likemiin, sitten ajovalokatkaisijan taa sulaneita piuhoja, kun pv-valot katosivat, mutta eipä lopu tuohon....

Kolmas laturi menossa, ja nyt siis tuore tapaus. n 10 tkm takana takuu-vaihdetulla Valeolla. Akkuja mennyt takuuseen, nykyinen on Bosch merkiltään, n 7 kk ikää.
Startti on uusi, ku edellinen tuli tiensä päähän - ensioireista varoiksi iskin uuden pohjan virtalukolle.
Mitään tingeltangelia autoon ei ole lisäilty, vaan se on siinä kuosissa, kun uutena taloon tuli - huomenna menee paikalleen orkkis radiokin hiljentyneen cd-n tilalle....
Elikkäs.... tietää tää, jottei noi Boschin akutkaan ole virheettömiä, mutta joteskin nyt haiskahtaa, että vuoto on - mutta salakavala, sillä jäljitettäessä ei merkkivalo-haulla löydy mitään kulutusta, ja sit saattaa olla seuraavan ajon jälkeen, kellonympärystän seisonnalla akku tyhjä...

Onkos kukaan moiseen törmännyt - ja ennenkaikkea, mistäs v***sta se ratkaisu löytyi

?
Ei ainakaan pakkanen tapa akkua - tää kulkuneuvo on viettänyt likipitäen jokaisen yönsä lämpösessä hallissa.....

Tyhjäkäynnillä, puhallin kolmosella ja ajovalo-automatiikalla lataa 13,7 V, A jäi mittomatta tänään....
Tämmöstä utelee nimim "Boschin suurteho ja kaapelit takakontissa.... "