Terve, Nyt kun en tiedä yhtään mitään, miten -14 mallin aivot on rakennettu ts. kuinka se ottaa itteensä jos akunnavat/ virtapiirit hetken auki jännitteettöminä, niin voi olla ettei tätä kannata yrittää. Omassa -08 V70 aivan samoja oireita, jotka ilmaantuivat +600km ajoreissun kestäessä so. kojelauta kuin joulukuusi, kaikki vikavalot, ABS, Track. controll, laturi ja mitä näitä tässäkin nyt on, palaa kirkkaana ja vikakoodiluvusta pitkä litania ECM-TCM-ABS jne. P-alkuista koodia. Mikä tähän nyt auttoi oli maadoituspisteiden kiillotus ja rasvaaminen, eli kunnon kontaktit maadoitusliittimien ja auton peltirungon väliin. Volvo on jättänyt liittimien alla olevat pellit paksulle maalipinnalle, ja maadoitus pelkän pienen pultin jenkojen varassa. Nämä kun hapettuu, niin valoshown ainekset siinä. 2008- mallissa näköjään autolle elintärkeät maattopisteet löytyy ilmanputsarin kotelon alta. Tämä irti ja siitä sitten liittimiä aukomaan. Liittimien alla olevat kohdat kirkkaalle pellille, ja liittimien runkoa vasten oleville pinnoille samaa lääkettä. Ja kun vetää liittimet paikalleen, niin kunnon vaseliiniklöntit liittimen ja pellin väliin, pultin reikiin ja vielä päällekin, niin pysyy ruosteet poissa ja toivottavasti vikavaloshowkin. Liittimiä on puolen tusinaa l. niitä sitten vaan aukomaan. Mutta toi -14 malli voi olla jo sen verran hienostunutta tekniikkaa, että joku guru voisi valaista, josko näillä perusremonttiohjeilla voi ongelmaa hoitaa, ettei siitä polta mitään elektroniikkaboxia.