Kone jos kestää Commalla vaikka 100tkm, niin saa aika vähällä päästä että säästöä tulee.

Mutta toki öljynvaihtoväli esim. 30tkm vs. 10tkm, niin kyllä se vähän eri tavalla alkaa kestämään.
Onhan noita koneita mille 100tkm on jo hyvä suoritus.
Ympyrä sulkeutuu, kun 60-luvun koneille se 100tkm oli myös hyvä saavutus.
Long life öljynvaihtoväli, lyhyet ajosuoritteet (paljon kylmäkäynnistyksiä) ja saastelaitteet viimeistelee kokonaisuuden.
Joidenkin valmistajien laskema elinikä moottorille nykyisin 160.000km luokkaa.
Ja osa 2010-luvulla valmistetuista moottoreista tarkoitettu niin, ettei virallisesti niitä saa edes purkaa kokonaan nappuloiksi.
Esim. kampiakselin runkopukkeja ei merkitty millään tapaa ja korjausohjeessa sanotaan kiritystiukkuuksien kohdalla sanotaan että ei saa purkaa.
Osta puolimoottori merkkiliikkeestä.
