Mihinkään muttereihin ei kosketa konehuoneessa, ainoastaan letkut irti! Lähtee mukavasti rengasraudalla tms avittamalla, ei kannata hieroa.
Ne mutterit pitää vain sitä koteloa kiinni, jos irroitat/löysäät niitä, niin vaikeutat vain kennon irroitusta!
Pienellä ruuvarilla kannattaa irroittaa kennon putket eristeistä, siellä ei ole kuin tiiviste välissä ja butyyliä tietty

Kun tökit putkien ympäriltä, selviää milloin kennon putket ovat "irti", sitten vain työnnät kennon konehuoneesta sisälle, vaikka ison ruuvarin kumi-/muovipäällä
Ja thats it, tosin onhan siinä "hiukan" hommia ennen ja jälkeen

Niin, mixausboxi on vielä tuettu pystysuunnassa(-97), yläpäässä on koriprikka, tuki löytyy oikealta. Siihen auttaa jokin kuorintapihtien kaltainen vekotin. Jolla saat esileikin jälkeen vedettyä sen pois(koriprikan). Uudelleen asentamista ei tarvitse miettiä, on jokseenkin hyödytön.
Myöskin syttyboxi kannattaa ottaa irti, helpottaa mixiboxin irroittamista!

Kenno pistetään hyllyyn, näyttää niin hyvältä, vaikka ihan kunnon löylyt tarjosi

Ja alimmalta riviltä, mikä lienee vakiintunut käytäntö? Koska se pahnanpohjimmaisena oleva kerää kaiken kuonan ja sitä näkyy olevan kokolailla myös hana täynnä! Käytetään uudesta asti pyörinyttä nestettä, lisäämällä uutta, niin kauan kuin se toimii. Huuhtelukaan ei auta, jos ei sitä tehdä vuosittain!
Tilalle meni Hella:n kenno, made in china, niinkuin kaikki nykyään ja samaa paskaa, mitat on mitä sattuu ja materiaali halvinta mahdollista.....joista jokainen kelpaa suorittamaan tehtävänsä, kunhan tekee asiat oikein.
Ei niitä kannata tilata Kuubasta, ostaa sen minkä kokee kohtuulliseksi. Korjauttaa sitten sen vanhan kennon, jos siltä tuntuu.