Autodiagnoosi  Carcom Oy

V/S70 alatukivarret tarvikevaraosana (Lemförder, Scantech, Delphi jne.)?

  • 32 Vastauksia
  • 14427 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3175


Nyt siis ollut maaliskuusta Lemförderit alla ja ei ainakaan vielä väljyyttä, sekä muutama kaveri on myös kehunut samaa merkkiä. Esim. Osamies.fi myy näitä.

Edellisessä autossa noi kesti kolmevuotta ja noin 80tkm. Rungon puslat kiristetty niin että tukivarsi oli nostettu noin suunnilleen siihen asentoon jossa auton tukivarsi on normaalisti kun pyörät on maassa.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Alustan osissa pyrin valitsemaan lemförderin, jos vaan on saatavilla, moog on sinänsä myös ihan ~ok, mutta mieluummin tuo lemförder
Noissa P2X autoissa (eli esim. S60I, V70II) vaikuttaisi etualatukivarren etummaisiksi pusliksi olevan originaalia lähimpänä sellainen kuin sidam, pääsääntöisesti muut joita oon testannu on ollut muodoiltaankin vähän vajavaisia, tarkoitan sillä puslan ulkokehän päissä olevia kavennuksia, jotka auttaa puslaa ohjautumaan tukivarren reikään paikalleen prässätessä..

Scantech taitaa olla ns. sika säkissä, ainakin oon ymmärtänyt, että ei valmista mitään, vaan ostaa mistä saa ja uudelleen paketoi..  delphi on  halvempi osa.

Poissa Juh44

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 124
  • www.vrcf.fi
Ainakin moottorin ala-etukorvake (D5) (pusla-peltinivel-pusla) lemförderin tekemänä oli alkuperäinen...

Ostin paikallisesta varaosaliikkeestä tuon ala etutukivarren etuhelan, tuntui olevan asennuksessa ongelmaa juuri tuon suoraan menon kanssa, mittasin aikani kuluksi uuden ja vanhan helan, uusi merkitön tarvikehela oli 0,4mm isompi kuin alkup. paikallaan ollut..... Sinne se meni hyvin voideltuna ja puhtailla pesillä mutta silti aika suuri mittaheitto tuollaiseen paikkaan...
xc70 D5AWD -06

 

KL-varaosat  Race.fi