Paitsi näköjään Volvon oma takuu ei kata korkeajänniteakkua. Tai tosi hämärästi siinä lukee. Mutta omassa autossa akkutakuuta jäljellä vielä kuukausi
Ymmärsin Ribbe sinun allekirjoituksesta, että autosi on kuitenkin 2021 ja jos Suomesta ostettu auto, niin siinä pitäisi olla 5v/120tkm hybridiakuston täystakuu?
Elikä vielä 2026 puolelle käyttöönottopvm mukaiseen ajankohtaan saakka? Nyt äkkiä auto tarkistukseen ja vaadit sen takuukorjauksen! Meillä range alkoi hiipua
hieman 2023 mitä tuli meille, ihan muutaman kilsan vaan, mutta tämä "takaisinkustukampanja"

kyllä pistää miettimään, että mitä tarkoittaa softa, joka
"tutkii hybridiakun kuntoa" jne... Meillä nimittäin alkoi tuo ruljanssi 2kk sen "kustukampanjan" jälkeen ja sitä ennen ei ollut akuissa yhtään mitään! Voisiko tuo olla
jopa sellainen tuo "softaus", että alkaa herkemmin noita vikoja pomppimaan ja sitä kautta saavat sitten huoltoon ainakin "iloisia maksavia asiakkaita". Pe...e sentään...
Meillä ruoåttintuonti 2020nen ja siinä takuu 8v/160tkm, lukee selvästi auton ruotsinkielisessä takuuvihkossakin! Ei tuossa ole kyllä mitään järkeä, että Volvo Selekt? takuu
jotenkin poissulkisi jo aiempia kokonaistakuita vai onko tosiaan näin? Silloinhan tuo Volvo Selekt on täysi vitsi!!!
EDIT : alkaa muuten kohta Kokkolassa sellainen Volvo-ralli, että oksat pois. Jos kerran täyssähköihinkin korjaavat monta! akkumoduulia johonkin 3-5000€ hintahaarukkaan,
niin se Volvon merkkihuollossa tehtävä 1 akkumoduulin korjaushinta 3400€ mitä minulle sanoneet on kyllä ihan naurettavaa... Ja noita kokonaisia akustojahan saa vähän
ajetuista purkuautoista jopa samaan hintaan eli kaikki moduulit 1 hinnalla. Vitsi kun olisi enemmän näitä ammattitasoisia hybridiautojen korjaamoja, niin tulisi akuston huolto
paljon halvemmaksi...!