Jos on 6 vuotta seissyt niin siellä on melko suurella todennäköisyydellä ohjauspaineensäädin tukossa. On oman n. 15v K-Jetti autoilun aikana ollut se yleisin temppuileva osa.
Yhdessä omassa K-Jetti vehkeessä oli tuo yllä mainittu nappiviritys kk-suuttimessa, koska en ollut auton ruiskumuutosvaiheessa jaksanut vetää termiselle aikakytkimelle piuhoja. Lähti kyllä hyvin käyntiin ilman kk-suutintakin. Kovilla pakkasilla vähän pidemmällä sahalla ja ontuen, mutta läkti kuitenkin aina. Kk-suutimen kanssa lähti laakista kovillakin pakkasilla. Kk-suuttimen toiminta on helppo testata: Suurin irti, kaveri sahaamaan, ja katsoo tuleeko bensaa sahatessa. Jos ei tule niin vika suuttimessa, suuttimen töpselissä kontaktihäikkä, piuhat huonot, tai tuo aiemmin mainittu terminen aikakytkin paskana/ kontaktihäikkää sen töpselissä.
Pitkään seisseissä K-jettiläisissä mulla on lähes joka kerta ollut Ohjauspaineensäädin tukossa siten että Ohjauspaine=Järjestelmäpaine (n. 5bar). Tälläistä ei saa kylmänä käyntiin kirveelläkään, paitsi siten, että kaveri sahaa ja itse keventää/nostaa käsin Ilmamäärämittarin lautasta ja tällä tavalla kompensoi liian korkeata ohjauspainetta. Läpmimänä käynnistyy jotenkuten ja saattaa käydä suht. normaalisti, joskin laihalla, koska oikea ohjauspaine lämpimällä koneella on 3,7bar.
Ohjauspaineensäätimiä olen muutamia availlut ja putsannut ja saanut tukkiintuneen säätimen taas toimimaan, viimeksi n. 1kk sitten. Säätimen kalvoa pitelevä, 4:llä pienellä talttapääruuvilla kiinni oleva levy saattaa olla melko haastava irroittaa koska ruuvit tapaavat hapettua pahemman kerran ajan kanssa.