0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Omiin autoihin olen vaihtanut aina kerran vuodessa öljyt. Ihan sama onko tullut pari tuhatta tai kymmenen tuhatta kilometriä. Laadukkaan, suosituksen mukaisen öljyn kun vaihtaa suodattimineen kerran vuodessa niin ei ole mitään ongelmia.Näissä öljyhommissa olen pitäytynyt laatumerkeissä ja aina Volvon orkkis suodattimissa.Omaan S60 askartelin maskin ala-aukkoon tuollaisesta 1cm paksusta solumuovista viimasuojan.Puuilosta ostin tuollaiset maskisuojan pidikkeet 4,90€/kpl. Motonetissa niitä näytti olevan eri kokoisiakin.
Tää oli hyvä viesti, täytyy itsekkin hommata solumuovia, se vaan et mulla tuossa 2001 malissa ei tuolla alla edes ole ritilää niin siihen vaikea saada mitään. Tuohon volvon logon ritilään ylls saisi.Niin ja pohjapanssaria tuossa ei ole.
Huohotin on mikä nämä tappaa jos sitä ei koskaan uusi ja jakohihna kannattaa pitää kunnossa, oliks tää automaatti, sen öljyjen huuhteluvaihto on tärkeä tehdä kun olla
Jos siinä ei oo semmosta harvaa ritilää niin se on lentänyt pois. Irtoaa helposti sen etuosan alamuovin mukana. Sen mikä on pohjasuojasta eteenpäin ja reunoilta kiinni.Eipä se kyllä paljoa jäähdytintä suojaa, näköseikka...
Manuaali ja siihen öljyt vaihettu säännölisesti, huohottimesta ei tietoo. Paljon sellasen vaihto tuuppais maksaan sitten jos johonki kohtaa vaihtaa. Jakopää ja vvt tulossa nyt kuntoo ni luulis kestävän 4v/160tkm toki ihme et ruotsis nauroivat tolle neljän vuoden välille
Kunnostaan pystyy kun hommaa osat.Uusia ei vapariinkaan taida saada.PurkuosaVolvolta kunnostettuEi siihen boschia voi laittaa, vain magneti marelli. Onhan tuo vaparissa helpossa paikassa, turbossa vähän enemmän nysväämistä kun on siellä imusarjan alla.