Onko joku saanut ajotilavalinnat toimimaan 90-sarjalaisessa ilman fyysistä nappia? Olen kokeillut erilaisia Orbitin foorumilta löytyneitä komboja, mutta yksikään ei ole toiminut. Yhdellä asetuskombolla sain ajotilat näkyviin sensukseen, mutta niiden vaihtamisella ei tuntunut olevan mitään merkitystä.
Kun sain ajotilat näkyviin, niin sain tämän jälkeen myös "polestar optimization" -ajotilan näkyviin, mutta en kyllä huomannut tälläkään mitään eroa. Olen myös kokeillut pelkällä polestar optimization -aktivoinnilla, mutta en huomaa eroa.
Toinen kummallinen on tuo ohjausvoiman säätövalikon aktivointi, eli "power steering personalization" tai jokin vastaava. Olen saanut sen sensukseen näkyviin, mutta en ole varma, että onko matalan ja voimakkaan välillä eroa. Välillä tuntuu, että olisi ja välillä tulen siihen lopputulemaan, että kuvittelen. Tulisiko näiden tasojen ero tuntua selvästi ja missä tapauksissa tälläinen valikko yleensäkään on vakiona näkyvissä?
Onko muuten minun V90 jotenkin poikkeuksellinen, kun siinä ei ollut navia aktiivisena? Lähinnä sillä ihmettelen, kun kukaan ei tässä topicissa ole navin aktivointia hehkuttanut, ja itse oikeastaan hankin koko softan lähinnä navigoinnin aktivoinnin takia, ja kaikki muu on ollut plussaa.
Millä asetuksella saan takavalot palamaan 0-asennolla? Tuonkin voisi laittaa päälle ihan sen takia, kun eilen aamulla ajelin töihin valaistulla motarilla takavalot pimeänä, koska kytkin oli unohtunut 0-asentoon edellisillan ohjelmointien jäljiltä. Palaispahan edes joku tuikku molemmissa päissä autoa jos jää kytkin jostain syystä nollille.