Vikakoodit tuli pääsääntöisesti siitä, että akun jännite notkahti.
Molemmat akut kun vaihdettiin, niin ongelmat poistui.
Nyt jostain syystä kesän jälkeen akun varaus taas hieman alhainen ja samat koodit ilmestyi?
Ylläpidossa pidän pakkasilla, että akku pysyisi kunnossa.
Nyt on sitten ihan oikeaakin vikaa.
Reilu 280 tkm mittarissa ja imusarja on tukossa/paineanturi kaput? Pari vuotta sitten vaihdettu anturi ja todettu jo silloin imusarja erittäin karstaiseksi.
Anturi/imusarja menee vaihtoon. Toinen koodi tulee NOX tai Lambda-anturista, mutta onko sitten oikea vika vai johtuuko sekin tuosta imusarjan paineanturista?
ECM-P200900 - 2025/11/05 15:30:14
Intake Manifold Runner Control Circuit Low (Bank 1)- -
Test failed
Pending DTC
Confirmed DTC
Test failed since last clear
Test not completed this monitoring/operational cycle
ECM-P24C600 - 2025/11/05 15:30:14
Particulate Matter Sensor Temperature Circuit- -
Test failed
Pending DTC
Confirmed DTC
Test failed since last clear
Test not completed this monitoring/operational cycle
Warning indicator requested