Joo.Kone käy,mutta tankkilohko missä anturi,vuotaa enemmän,maahan äkkiä lätäkköä.
Mikähän moniurahihnalle tuli kun jää löysäksi,takoo Jakopään koppaan,luistaa myös.
Miten se ohjainrulla toimii kireyden säätimenä?
Löysään, tiukkaan t*akaisin,mitään ei tapahdu.
Vielä kysyisin moniurahihnan kiristimestä:
Onko siinä lohkossa olevan jousikuormitteisen lisäksi muuta kuin laakeri,iso prikka m10 pultti?
Joustaa kyllä kun kääntää pulttia.
Jättää hihnan löysäksi hakkaamaan jakopään koppaa.
Mittasin nauhalla,että D hihna n.1820 mm.sisämitaltaan.
Hieno luistoääni lähti kun kaadoin lisää servopumppuun öljyä.
Tein huuhteluvaihtoa.
Hihna on nyt ollut molemmin päin.
Vielä teräsharjalla putsasin urat.
Löysä mikä löysä.
Täytyykö vaihtaa isompi laakeri?
