Minä olen omistanut pisimpään tämän autoni millä nyt ajan. 24.11.-09 ostin tämän vuoden 2001 mallisen V70 T5:sen 228tkm ajettuna. Se on siis ollut minulla jo hieman yli kaksi vuotta. Nyt siinä on mittarissa kohta 280tkm.
Tuossa joululomalla tuli hieman kuumetta kun nelivetosella kävin ajamassa, mutta olen ajatellut niin että jos sellaisen laitan niin tämä Volvo saa kuitenkin olla meillä jatkossakin.
Arvon alenemaa ei juurikaan enää ole kymmenvuotiaassa ja tuon verran ajetussa ole. Itse voi kuitenkin melko pitkälle huoltoja tehdä, kun puhutaan ihan perushuolloista. Täältä foorumilta löytyy paljon tietoa, kuten myös landiasta. Itse asiassa tämä meidän foorumimme on kyllä varmasti vaikuttanut myös merkkiuskollistuuteen, eipä ole toista yhtä aktiivista ja asiallista vielä vastaan tullut!

Volvo on koko ajan työkaluna minulle, ajan vuosittain varmaan sen +-30tkm. Bensan kulutus on melko pieni tehoon, mukavuuteen ja paikkalukuun (7h) suhteutettuna. Olen tullut siihen tulokseen että eihän tätä oikein raskisi myydäkään. Säästetään uudemman auton väliraha tämän huoltoihin ja kaikkeen muuhun toimintaan. Itse pidän sitä tässä tilanteessa minulle viisaimpana ratkaisuna. Ja nyt kun tuo dieseli kallistui niin ei yhtään tee enää mieli disua alle ajatella.