Joo, ovat kiinni tiukasti. Toivon, että olisi pyöränlaakeri, kun on helpompi vaihtaa.
Laakeri on näissä suoraviivaista vaihtaa, kun on koko napa-asetelma samassa paketissa, mutta vetoakseli on ihan yhtä helppo, ellei helpompi. Hinnassakaan ei taida pahemmin eroa olla, jos tyytyy tarvikeosiin, Volvon hinnastossa vetari on kyllä selvästi kalliimpi, jos alkuperäisosissa haluaa pysyä. Mutta joo, epämääräisen äänen lähde on kyllä hyvin usein juuri se laakeri.
Pyöränlaakerin ja vetoakselin vaihdossa joutuu ottamaan suunnilleen samat osat irti. Pyöränlaakerin vaihdossa tiukka paikka voi tulla siinä, että vetoakseli on juuttunut napaan ja sama tilanne toki vetoakselin vaihdossa. Se on myös oletus, että laakeripaketti on jumittunut olka-akseliin, joten sitä pitää nuijia ihan kunnolla, että irtoaa, mutta pääasiassa kai irtoaa, kun ei siinä tarvitse sitä laakeria enää pelätä, antaa soittaa vaan isolla moskalla.
Vetoakseli ei ole periaatteessa millään kiinni vaihteistossa, paitsi kuskin puolella lukitusrenkaalla, jonka pitäisi irrota melko kivuttomasti laatikon yhtymäkohdasta reippaasti vääntämällä. Apparin puolella on tukilaakerin kiinnike, joka pitää vaan irrottaa, tuskin on edes umpiruostunut. Vaihdettavalle osalle saa onneksi antaa kunnolla runtua, niin pitäisihän noiden vaihtua.