Ei kai ne nyt niin tukossa voi olla? Kyllähän se öljy varmaan alas menee mutta kauanhan se kestää ennen kuin kaikki on alhaalla.
Jos ne olis tukossa niin käydessä öljykorkki auki alkais lykätä öljyä ulos.
En lähtis venttiilikantta repimään.
Ei kai se kauhee vaiva oo pitää öljytasoa vähän ylempänä.
Voihan sen viedä volvolle niin vaihtavat taas anturin ja auto on samanlainen.
Se nyt vaan lieneepi tän sähköisen tasomittauksen hienouksia.

Huugon kysymykseen vielä niin
yleensä alkaa sotkea hihnaa jos alatiiviste vuotaa.
Varmaan kannattais otta pääty irti jakop. kopasta ja rengas pois niin pääsis katsomaan paremmin alakertaa.
Ettei vuotais ne perinteiset öljynjäähyn tiivisteet tai turbon öljynpaluu?
Ihan ensin ehkä alapuolelta silmä kädessä katteleen näkyykö märkää missään.