Siis eihän tuo autom. korkeudensäädin ole muuta kuin potikka joka on vivulla kiinni akselin linkussa, eikai tuohon mitään ohjelmaa tarvi, pieni uudelleen johdotus vaan.
Hmm... Kovin saat tuon kuulostamaan yksinkertaiselta... (mitä se nyt tavallaa onkin periaatteessa)
Saa toki kertoa kuinka tuo johdotus toteutetaan!
Eli siis ensisijaisesti tarkoitus olisi saada homma toimimaan kuten tarkoitettu ja omilla osilla...
Mutta tuo halogeenikorkeudensäätö siis valokatkaisijassa olevasta rullasta jota xenon mallissa ei ole, ja valokatkaisijaanhan tulee siis 3 johtoa molemmissa. kolmella johdolla siis toimii katkaisijan merkkivalot, valot, parkit, etu ja takasumarit sekä himmennys ja korkeudensäätö... Korkeudensäädin on toki vain "potikka" linkulla joka on jo siellä missä kuuluukin ja kytketty liittimeen mihin se kuuluukin. Mutta auto ei sitä niin ymmärtänyt vaikkakin dicellä/vidalla vielä sai korkeudensäätimen kalibroituakin mutta silti valot säätyy alimpaan asentoonsa xenoneille kuuluvalla katkaisijalla...
Mielestäni sitä tunnistintakaan ei tainnut saada asennettua kuin oikein päin? Pitänee vielä käydä katsomassa olisiko voinut siellä käydä jotain hassua... Mutta koska taitaa cemin kautta toimia tuo säätöhommakin niin siksi uskon että vaatii ohjelman.