RallyBaron  Samppasport

Millä koneella asiallinen bensa-V70 tai V60?

• 1 Vastauksia
  • 572 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaldonia1

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Millä koneella asiallinen bensa-V70 tai V60?
« : 16.08.2024, 11:16:58 »
Mulla on mainio V70 D3 vm. 2011. Nyt alkaa olla 310 tkm ajettu. Hyvin huollettu ja rakkaudella pidetty.

Parina viime talvena olen haikaillut bensa-Volvoa, koska ajot ovat vähentyneet. Mutta löytyykö kunnollista V70 tai V60 bensamallia, jossa on Volvon oma kone? Kyse on siis vuosimalleista 2011-2014, joita katselen.

Millaisia kokemuksia kestosta, huolloista ja kulutuksesta? Kiitos.

Poissa Scraab

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: Millä koneella asiallinen bensa-V70 tai V60?
« Vastaus #1 : 16.08.2024, 14:12:06 »
Bensamallit eivät olleet kovin suosittuja vielä tuolloinkaan, vaikka dieselien demonisointi otti jo ensiaskeleita. Minulla oli V70 T5, Volvon VEA ja 8-vaihteinen automaatti. Hieno yhdistelmä, melkein kuin baijerilainen :). Näissä alkupään koneissa öljyn kulutus oli melko yleinen ilmiö, mutta tuurilla löytää yksilön, johon on tehty mäntien vaihto. Sitä voin varauksetta suositella, jos nyt Ford-sumuiselta haluaa kärsimyksiä elämäänsä. 7-8 litran kulutuksella kulki omalla ajotavallani, pihistellen sai jopa kutosen lukemia.

Oma vaihtui S90 dieseliin, joka on ollut oikein asiallinen peli. Hienoja olisivat myös T5/T6 mallit. Jos kunnollista haet, oma mielipiteeni on SPA-alustainen -tai merkin vaihto.

Autoracing  KL-varaosat