Kyllä kannattais mun mielestä ensin mitata boksin liittimestä oikean etuanturin vastus ja ettei se vaihtele kun johtoa taivuttelee.
Linkistä löydät anturien pinninumerot. Etuoikea18 & 3. Vastus oltava 900-1380 Ohm.
Älä särje liitintä kun avaat. Siinä on semmonen kääntyvä kansi mikä pitää avata ennen kuin irtoaa.
Ei tarvitse anturivikaan uskoa jos ei halua mutta noita johtoja vioittuu kyllä. Tarkista se konehuoneen puolelta hyvin.
Voihan sen boksinkin vaihtaa ja vasta sitten korjata sen anturivian.

Sanon näin kun kaikki aina sanoo että boksissa se vika on vaikka ei se aina ole niin, tosin se on yleisin paikka.
Mittaus ei paljoo maksa kun ei tarvii kuin yleismittarin.
Sitten boksin kimppuun jos vastukset on kunnossa.
Tämä oli tässä mun osalta.