jonku verra nyt tullu foorumia lueskeltuu mutta kyselempähän silti.. ei taho oikein aika töiden yms takia riittää viestien etsintään

ft vinokkaasta ois hakusessa saaha noin 300 kaakkia silleensä että alavääntöä/turbon alhaalta heräämistä saisi säilytettyä!
mihin asti original pakosarjan virtaavuus riittää? siihenhän ilmeisesti saa t3 vai t4 laipan kun ajaa "huulen" sileäksi? voiko orkkis pakosarjaa portata yhtään paremman virtaavaaksi? vai kannattaako suoraan lyödä parempi pakosarja
kiinanahtimista kokemusta?
onko esim holsetit vaikka 12" pakopesällä mimmosia heräilemään?
toimiivatko sisäisellä hukkiksella miten hyvin?
mites mitsun 19,20 ja 22t ahtimet?
martelius näköjään myy 22t:eetä, onko kenelläkään kokemusta siitä? ilmeisesti se 7" pakopesä rajoittaa aikapaljon?
nokan valinta? ilmeisesti A ja K nokkaa suositaan? onko v/vx toimiva tuommoisessa setissä?
mites immu? toimiiko 016 immu 3" rungossa mitenkään, mikä 012 immun hyöty olikaan? onko 012 immu välttämätön?
saako LH 2.4 ohjauksen toimimaan mitenkään hyvin tuommosilla tehoilla?
itsellähän on muuten valmis setti, moottori joka on juuri rengastettu ja laakeroitu, 13mm veiveillä, 3"dp x putkisto, tosissaan iso cooleri, portattu 530 kansi, T-nokka joka vissiin ihan kuraa? ja tarkoituksena ostaa +600cc suuttimet?
turbo vaan puuttuu

volvohan on 940 vm97, onkohan mimmonen työmaa saaha leimattua isommalla hyrrällä yms?