Kyllähän PRV tehoa kestää, onhan niitä ahdettuna ollutkin muissa koreissa. Metrejä ja seisotusta se ei kestä kun yläkertaan ei ole katsottu tarpeelliseksi järjestää voitelua ja keinut on fiksusti nokan yläpuolella niin varmistuu että öljy pakenee paikalta ennen seuraavaa starttia niin kivasti saadaan keinut huonoksi ja sitten meneekin nokat. Muutenhan se olis melko toimiva kone, harmi että volvossa se on keksitty asentaa noin puoli metriä edemmäs kun olisi fiksua...
Tuota moottorin sijaintia ihmettelin kovasti kun selvittelin oman 760 pervon käyntiinlähtemättömyyttä. Siellähän on metrikaupalla tilaa tulipellin ja koneen välissä

Omassa 940 deekussa, joka muuten taitaa olla sun vanha, ei ole juurikaan matkaa pumpunremmin suojasta tulipeltiin. Sama juttu 7/9 vinokoneen virranjakajan kanssa. Noissa sille tilalle olisi kuitenkin käyttöä huoltotoimenpiteitä helpottamaan.